5 motive să-ți cumperi pușcă de paintball


1. Pentru că îmi doresc de când m-am jucat GTA să particip la un drive by și vreau să îi văd fața cretinei de pe palierul meu, atunci când își va vedea câinele maidanez vopsit albastru.

2. Dacă tot am vorbit de vecini, aș vrea să îmi vopsesc liftul cu bile de culori diferite. Așa nu ar mai fi o cutie sinistră care se defectează sporadic.

3. Pentru parbrizele tuturor taximetriștilor pe care mă-sa i-a înzestrat cu intersecție în care să oprească. Și pentru toți ăia care parchează în sensul giratoriu de la capătul străzii Râmnicu Sărat.

4. Pentru că mi s-ar părea fabulos să mă văd la știri cu titluri gen „Panică într-un magazin de haine din zona Unirii”, iar eu să fi intrat în magazinul Bershka să trag cu vopsea în toate hainele țăranilor care dau muzica tare în fața magazinului lor. Ca la țigani, bă!

5. Plm, e o pușcă cu vopsea. Dacă stai să te gândești, e chiar mai mișto decât un trenuleț electric, să zicem :))

Dacă ai citit însemnarea asta și nu ți se pare că ar fi o chestie mișto să ai pușcă de paintball, poți să mă umpli pe mine de bani și sufletul-ți de bucurie, uitându-te la pantofi, genți și rochițe.

Un gând despre „5 motive să-ți cumperi pușcă de paintball

Postează un comentariu!

