Insert whatever here


Mă gândeam că singurul lucru care îmi place la orașul ăsta. Stop. Mă gândeam că singurul lucru pentru care orașul ăsta îmi lipsește atunci când nu sunt acasă este haosul. Forfota. Multitudinea de oportunități. Varietatea de „opțiuni” ale aceluiași fond. Faptul că nu există două numere de înmatriculare identice, străduțele care nu seamănă una cu cealaltă, faptul că orașul ăsta n-are cum să se termine pentru tine. E imposibil să mergi în toate locurile din București.

Chestia asta mă face să mă simt preocupat, când de fapt acel tip de context care îmi distrage intelectul de la regizarea propriului meu vis. Mă trimite într-o transă care creează dependență. Îmi lipsește zumzetul din oraș când nu sunt aici. Îmi sună nenatural ideea că în unele locuri din lume există moment în care nici un om nu se grăbește niciunde sau că toată lumea din acea comunitate doarme simultan.

M-a păcălit să cred că am nevoie de vibe-ul ăsta urban. Totuși, mă simt mai conștient ca oricând departe de oraș. 2 zile, până când sevrajul mă face să vreau să mă întorc la căcaturile de care cred că am nevoie ca să simt că sunt și eu complex ca ceilalți.

Nu recitesc niciodată lucrurile scrise aici, așadar nu știu dacă înșiruirea de fraze de mai sus poate fi numită text, dar am simțit lucrurile astea citind articolul Ralucăi. Știu că eu nu vreau să ajung așa. Nu vreau să trăiesc între oameni care mă consideră un om realizat doar pentru că îmi sună smartphone-ul la ora la care soarele nu apare din spatele blocului pe care îl văd în fiecare zi monotonă a vieții mele. Îmi pare rău pentru oamenii care mimează entuziasmul, pentru a nu-i dezamăgi pe cei care se așteaptă la asta din partea lor. Încă o dată, eu nu vreau asta pentru mine.

Și nici nu vreau să mă piș împotriva curentului doar pentru că oamenii din grupul căruia cred că vreau să îi aparțin o fac deja, așa cum fac pulifricii de aici.

2 gânduri despre „Insert whatever here

  1. Krieger

    Lucuri bune de iesit sunt, mai ales daca ai bani. Cel putin in Titan unde stau eu, e chiar placut de locuit. Daca am desparti sectorul 3 de Bucuresti, mie unul mi-ar conveni.

    Răspunde

Postează un comentariu!

