Atunci când speri să te alegi cu vena spartă


Azi am semnat  luarea la cunoștință a faptului că una din colegele mele a fost diagnosticată cu tuberculoză pulmonară. Ca urmare, toți cei care au luat contact cu ea, sunt sfătuiți să-și facă analizele.

Dincolo de faptul că îi doresc toate cele bune colegei, ăsta e unul dintre momentele în care speri să te alegi doar cu o venă spartă. Tu ce ai face dacă ar trebui să stai în carantină ceva câteva săptămâni sau, așa cum a pățit omul ăsta, pentru câteva luni. Urmărește în clipul de mai jos în ce stadiu poate ajunge dileala  atunci când stai într-o cameră de spital și asta e tot ceea ce poți să faci.

Asta pe lângă faptul că doar  eu cunosc 3 oameni care mi-au spus că sunt bolnavi de rubeolă în această perioadă. Dar bonus, uite cât de scârbos e testul pentru TBC:

4 gânduri despre „Atunci când speri să te alegi cu vena spartă

  1. Tina

    Intr-a zecea un coleg de-al meu a avut TBC. Si a fost atat de destept incat a continuat sa vina la scoala. Mda… A trebuit sa mergem cu mic cu mare, toata clasa, sa ne facem testul. Iti dai seama cate injuraturi si-a luat omul ala la vremea respectiva.

    Răspunde

Postează un comentariu!

