Veniți de luați invitații pe torente


N-o să fiu pisicuță virgină să spun că nu încurajez pirateria și că fiecare face ce știe cu informațiile primite aici, dar cred că unii dintre noi merită să aibă de ales între a se uita la Las Fierbinți sau la Californication, așa că dau cele câteva invitații  pe care le am pe cele câteva site-uri românești de profil:

O invitație pe freshon.tv (fostul Tv.torrents.ro)

15 invitații pe scenefz.net

O invitație pe filelist.ro

O invitație pe torrents.czteam.ro

2 invitații pe lasttorrents.ro

La categoria altceva:

3 invitații pe zonga.ro, site-ul care s-a lansat fără să meargă

 

 

Doritorii sunt rugați să lase un comentariu în care să specifice pe care dintre site-uri vor invitația. Este de preferat ca adresa de email completată în formularul comentariului să fie una corectă. Se aplică regula primului venit – primul servit. O zi glorioasă să aveți!

72 de gânduri despre „Veniți de luați invitații pe torente

  1. Pingback: Veniți de luați invitații pe torente | Șmen.ro

  2. alinip

    Cine nu are invitatie pe trackere pana acum o sa primeasca ban ca are 12 ani si asa o sa primesti si tu ban din cauza lor..

    Nu inteleg rostul postului asta.. n ai reclame pe site sa zici ca ti creste pula ca dau aia click pe adsense..

    Plm..

    Răspunde
  3. Alin

    @Andrei: Paream a fi mai cursiv atunci, dar raman la aceiasi parere :))

    @krieger: Esti original, n am ce sa zic de tine.

    Răspunde
  4. bestofmishu

    Salut, as vrea o invitatie pe freshon.tv ti-as ramane recunoscator. daca te ajuta cu ceva iti pot oferi o invitatie pe filelist.

    Răspunde
  5. MARIO

    Sincer,am ramas masca de promptitudinea cu care ai trimis invitatia.Toate cele bune iti doresc si inca o data multumesc.

    Răspunde
  6. Marius

    In primu rand mersi pentru invitatia pe pe scenefz
    Mai ai invitatii pe O invitație pe torrents.czteam.ro
    lasttorrents.ro sau zonga?
    Daca ai te rog frumos,daca poti sa imi dai si pe astea
    email : eu.mariius@yahoo.com

    Răspunde
  7. adrian

    salut vreau si eu o invitatie pe scenefz daca mai ai adresa de mail adriano_kozar95@yahoo.com
    daca doresti ati ofer la schimb o invitatie filelist sau cont filelist la alegerea ta sau cont iptorrents daca doresti multumesc anticipat

    Răspunde
  8. george

    TRIMITE O INVITATIE SCENEFZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!geomgicuta@yahoo.com
    MULTUMESC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde
  9. Andrei Flavian Hincu

    As dori si eu o invitatie pe scenefz.net … Pot oferi la schimb invitatii pe torrentday.com si pe filelist.ro daca esti interest de un schimb. Multumesc anticipat!

    Răspunde
  10. Lucian

    Mai ai cumva invitatii pe freshon.tv te rog? Am avut cont doar ca mi-a fost anulat pentru ca nu am mai intrat de mult pe el, ca ratie aveam cum am si pe filelist, peste 2.2. Daca mai ai, da-mi te rog si mie o invitatie pe lucian@digitally.ro. Iti multumesc frumos! O seara buna.

    Răspunde

Postează un comentariu!

