Bună dimineața!


Cioc, cioc, cioc!!!

Mă trezesc, uit să îmi pun prăginarii pe mine și mă duc buimac de atâta somn să văd cine încearcă să-mi rupă ușa.

-Bună dimineața! Domnu’ Ioniță, am venit să vă zic să mutați mașina că a venit băieții de la ADP să taie crengile.
-Bun. Acum?
-Acum, repede!

Mă duc. Mut bestia pe locul altui vecin. Ar trebui să plec mai târziu puțin, fără mașină, dar am tot timpul s-o pun la loc. Cât poa’ să le ia să cosmetizeze 2 metri de copaci? Ajung sus, mă uit pe geam. Băieții deschide capota de la Rabă, întinde niște salam, o pâine, muștărel și se pune pă mâncat. Mă uit la ceas. E 10:00. Zic eh, poate la ADP nu e ca la patron să ai pauză la 14:00. Când muncești cu drujba ai nevoie de 5-10 minute pauză să te liniștești. Au demonstrat-o ceva cercetători britanici.

E 10:40. Băieții mănâncă. Mi-aș dori să fiu drujbar! Drujbar la ADP.

Postează un comentariu!

