Între timp, la Radio România Actualități


În timp ce media din România face mișto de bocitoarele și de filmul artistic regizat la înmormântarea nord-coreanului Kim Jong-il, azi dimineață la Radio România Actualități, se povestea despre situația socio-politico-economică. O să fac un rezumat a ceea ce crainicul rostea, însuflețit fiind de importanța vorbelor lui.

  • Criza economică a provocat în țările occidentale chiar schimbări de guverne. Să fim bucuroși ,deci, că în România guvernul a rezistat, pentru că cine știe cum ar fi făcut față națiunea noastră unei crize politice, concomitent cu cea economică.
  • Deși măsurile de austeritate ca tăierea salariilor bugetarilor au fost criticate la momentul adoptării lor, acum ele oferă României gura de oxigen de care are nevoie.
  • Prevederile noului Cod al Muncii au scos din negură zeci de mii salariați din România.
  • Programele „Prima casă” și „Reabilitarea termică” au continuat, dând posibilitatea unui trai modern românilor care și-au dorit asta.
Am stat și am ascultat cam cinci minute Radio România Actualități cum explică pulimii beneficiile guvernului actual și despre cât de fraieri suntem noi să criticăm. Nu știu dacă era citată declarația cuiva (deși dacă era, mi se pare cam mult) sau dacă era părerea redacției de știri și nici nu am ascultat până la sfârșit. Când au început să vorbească despre absorbția de fonduri europene am schimbat postul, pentru că îmi zgâria urechile și-mi sfida inteligența.
Și stau și mă întreb, Cu ce e diferit programul RRA, față de asta?
4 gânduri despre „Între timp, la Radio România Actualități

  1. Pingback: Între timp, la Radio România Actualități | Șmen.ro

  2. Silviu B

    Daca urmaresti putin situatia economica in UE ai sa vezi ca are dreptate privind masurile de austeritate luate. Nu ne e bine, dar puteam fi mult mai rau .
    Cat depsre programe , plm, nu intereseaza pe nimeni in afara de cei care le folosesc.

    Răspunde

Postează un comentariu!

