Cursiv


De la o vreme gândurile mele vin împachetate sub formă de episoade pilot. Vine ideea, durează 30 de secunde, am senzația că la nivel mental am epuizat tot ce era de raționat despre acea idee, fără să mai fie nevoie să traduc în cuvinte lucrurile din capul meu. Scurt. Partea proastă, e că e mult mai greu să le expun coerent, în cazul în care trebuie să-mi rostesc ideile (am inversat topica în fraza asta de 3 ori până să mă hotărăsc la varianta cea mai ușor de citit).

De azi mă uit de sus la secolul vitezei, tweet-uri și sms-uri și fac tot ce pot ca gândurile mele să treacă de-a lungul unui fir epic. E chestie de exercițiu. Însemnarea asta nu tre’ citită. E pentru mine, peste 10 ani, să am ce citi, pentru că mă voi fi săturat de blogurile altora.

Postează un comentariu!

