Sfaturi de la instructorul meu


Pe lângă faptul că omul e foarte mișto și că poți vorbi cu el orice, de la procedee de dat la buci și până la accesorii pentru udat grădina (deși, în mod evident, niciunul dintre noi nu stă la curte) și pe lângă faptul că m-a dus azi în fața blocului meu ca să plec din rampă și să bag o garare cu spatele, în cazul în care se plictiseau vecinii de bârfit pietonii de pe stradă, tre’ să vă povestesc ceva.

Mergeam azi liniștit pe malul Dâmboviței, la care instructorul meu, după un moment lung de tăcere se trezește și-mi zice:

-Auzi, fii atent! Când vezi că te apropii de unul și ești sigur că-l lovești, iar roțile scârțâie sub mașină și nu tu aluneci spre ăla din fața ta, îți dau un sfat!

-Vă ascult!

-În ultima secundă, ia piciorul de pe frână. Se ridică botul mașinii și nu mai intri sub ăla din față. Vă loviți lonjeron în lonjeron. E mai sănătos așa pentru mașină.

Ce-o fi vrut să spună, sau unde a vrut să ajungă, nu știu. Dar sunt destul de convins că are legătură cu stilul meu de condus :))

Postează un comentariu!

