Am trecut pă Luică


După mai multe tentative și după ce m-am tot gândit la chestia asta și am ajuns la concluzia că n-am nevoie permis de conducere, conjunctura m-a făcut să mă apuc de școala de șoferi. Asta deși îmi place mult mai mult  pe scaunul din dreapta, unde oportunitățile sunt practic nelimitate, comparativ cu ale șoferului, iar în București trebuie să fii destul de cretin ca să mergi, de exemplu, cu mașina personală din Vitan până la Gară.

Însă mi se pare tipic românesc că milițienii investesc bani în campanii de prevenire adresate nimănui, dar nimeni nu se sesizează cu privire la testele medicale și psihologice care se fac la cabinetele medicale autorizate. Dacă eu aș fi fost un psihopat al cărui unic scop în viață e răzbunarea în fața babelor din tramvai, n-aș fi avut nici o problemă în a trece testul psihologic. Asta pentru că era format din 20 de întrebări concepute dimineața la cafea.

Exemplu: Vă aflați într-un tren care circulă cu peste 100 de km/h. Ați sta pe scară? Iar variantele de răspuns: Da, Cel mai probabil da, În egală măsură da sau nu, Cel mai probabil nu sau Nu. Exemplul 2: Ați depăși limita legală de viteză dacă un apropiat v-ar cere acest lucru?  sau Ați întreprinde o activitate riscantă  pentru o sumă mare de bani? Întrebări care nu văd cum m-ar putea împiedica să-mi iau permisul și să calc copilași pe trecerea de pietoni. 20 de întrebări , 50 de lei și ești apt din punct de vedere psihologic să fii șofer amator.

Despre examenul medical pentru chestia asta nu pot să zic decât că m-a costat 140 de lei și că a trebuit să citesc 3 litere, să stau într-un picior și să aud niște sunete. 4 minute în total. Nu că ar fi rău că trăim într-o țară de genul ăsta. Cred că îți oferă mult mai multe oportunități, dar ajungi așa:

Postează un comentariu!

