Antifotbalisme


Last minute preparations before the match. Ste...

Image via Wikipedia

N-am înțeles de ce ideea a 22 de oameni îmbrăcați în culori diferite și fugind pe un ditamai terenul, în jurul unei mingi e asociată masculinității. Singura legătură care mi-a trecut prin cap a fost competiția, dar pentru asta s-a inventat pokerul sau în principiu orice alt joc în care 90 de minute sunt folosite mult mai eficient. Chiar și în handbal, în 60 de minute se dau cel puțin 30 de goluri. Nu înțeleg cum un singur gol și ăla scremut și contestat pe motiv de offside îi poate motiva pe unii să-și rezerve 90 de minute din viață pentru a se uita la televizor și să-l mai și considere „sportul bărbaților”.

Probabil declarațiile lui Răzvan, Ionuț Lupescu, Mircea Sandu sau ale vreunui Briliant fac din fotbal un sport preferat de bărbați. Altfel nu-mi explic de ce ne place să judecăm bazându-ne pe afirmații, atât femeile cât și prestația echipei naționale. Dar ce știu eu, poate că nu-mi doresc mai mult victoria, nu?

Postează un comentariu!

