50 bani

Politică monetară personală


50 bani

Ca să fac însemnarea asta mai ușor de înțeles, trebuie să explic situația. În principiu, nu fac nimic. Mă mai duc din când în când pe la facultate, dar asta nu intră la categoria ocupații pentru că nu mă duc atât de des și nici nu-mi aduce nici un venit suplimentar. În principiu n-am nevoie de bani ca să mă bucur de viață, iar banii nu se înghesuie la mine. Mă gândesc că e normal.

În fine, cert e că mi se întâmplă destul de des să plec cu 50 de bani în buzunar și nu înțeleg cum, să reușesc chiar să-i cheltui. Am stat ceva să mă gândesc și nu reușesc să-mi dau seama ce produs costă 50 de bani, ca să mi-l pot permite.

4 gânduri despre „Politică monetară personală

Postează un comentariu!

