Teleenciclopedia: Giboni


Oamenii rămân fără orice urmă de rațiune sau reflexe atunci când aleargă după tramvai. Punct. L-am văzut pe unul azi împrăștiat chiar în fața mea pentru că era mult prea preocupat să alerge după tramvai ca să se mai preocupe cu detalii gen semafor sau mașini.

Stau într-un oraș plin de cretini care au senzația că-și trăiesc viața dacă se grăbesc permanent. Visez să mă car într-un orășel mic, de exemplu câmpina, să-mi deschid șaormerie sau ceva la modul ăsta și să nu mai vin în București decât o dată la două săptămâni ca să-mi iau ce-mi trebuie 😀

Un gând despre „Teleenciclopedia: Giboni

Postează un comentariu!

