Univesrul meu e al meu


Când ești conștient de valoarea pe care o ai știi ce vrei de la viață și atragi în jurul tău oameni de același calibru, începi să fii puțin arogant. Nu zic că-i rău. De fapt, e chiar bine. Ca să ții la distanță oamenii fără nimic special al lor, frustrați și care îți transmit energie negativă. Eu n-am nevoie de energie negativă. Îmi fute starea și-mi place să zâmbesc gândindu-mă la lucrurile ale mele. De fapt, uite, zâmbesc și acum 🙂

Ziceam de aroganță și de oamenii slabi – de fapt, nu neapărat slabi – oameni fără calități deosebite. Iarăși mint. Nu există oameni fără calități. Există oameni care n-au lucrat suficient de mult pentru ei. Tot ce au trăit și au făcut a fost ca să obțină validarea celorlalți: a mamei, a profesorilor, a stăpânului (da, în momentul în care lucrezi pentru cineva și nu-ți place ce faci, ești cam sclav) Oamenii ăștia n-au făcut nimic niciodată pentru ei și invocă modestia, ca să-și scuze mediocritatea.

Pauză de țigară și de căutat citatul ăla, în speranța că o să se înțeleagă ceva.

„Eu nu consider modestia o virtute. O invocă, în genere, indivizii cu însuşiri mediocre pentru a lăsa impresia că mediocritatea lor ţine loc de modestie, nu de lipsa lor de calităţi.” – Octavian Paler

Da’ sunt convins că poți să fii și arogant și să interacționezi așa cum vrei cu oamenii, fără să te rupi de ei. Pot să fiu și arogant și să și zic ce-mi trece prin cap. N-are ce univers să fută. Și dacă se fute, nu există nimic de neînlocuit. O să încerc. Nu de azi, nu de mâine, nu de „mai pe seară când ieșim pe afară”, de acum. Mă fut în matrix de câte ori am chef. Și mai și zâmbesc. 🙂

Un gând despre „Univesrul meu e al meu

  1. Pingback: Anndrei

Postează un comentariu!

