În altă ordine de idei…


După deziluzia de ieri cu eroarea de la WordPress, m-am decis să investesc cât mai puțin timp cu putință în scrisul de articole pe blog. N-are sens.

În altă ordine de idei, mă simt foarte prăjit. Și nu e de la etnobotanice. E de la sesiune. Gen de când sunt sigur că am două restanțe (n-am cum să fiu mai sigur, că doar pula mea nu m-am dus la examen) tre’ să trag și să învăț la celelalte 5. Mai am două. La unul dintre ele e musai să iau bibliografia din curs, să deschid cărțile respective, să-mi notez câte 3 citate din fiecare și să le comentez. Moloz, vreo 126 de citate comentate. Asta doar ca să intri în examen…

Și asta mă duce cu gândul la altă chestie: sistemul ălora de la BCU care sigur a fost gândit de ceva programator. Altfel n-ai cum să concepi așa ceva (asta dacă nu ești rupt pe cine știe ce praf și te gândești că ar fi mișto să concepi ceva complicat rău. Ca să rămâi în istorie și să nu te plictisești până vine ăla cu guma de mestecat). De fapt, sistemul ălora de BCU e atât de complicat încât, ca să ajungi să-ți faci legitimație, trebuie întâi să parcurgi un tur în care ți se explică sistemul. La o adică, n-ai cum să te duci să zici „Bună ziua, vreau și eu aia” . Nu! Trebuie întâi să-ți cauți titlul, să vezi în ce sală e cartea, apoi să  te duci în partea opusă, să-ți rezervi loc. După care purcezi spre sala de lectură, fiind fericitul posesor al unui loc rezervat.

Cam atât cu frustrările pe ziua de azi, mâine poate vorbim despre femei. Și despre băieți. Și despre ce înseamnă una și alta… Da, mă laud :))

3 gânduri despre „În altă ordine de idei…

  1. Kaya

    Fericitule, nu esti nevoit sa ai contact cu sistemul de cacat de la Universitatea Bucuresti. 🙂 Sa vezi acolo, tehnica dom’le.
    Eh restante, aia mai mari ne tot invata ca daca nu avem restante, nu suntem studenti. Bullshit, dar merge ca scuza. 😛
    Mai trist e cand vrei sa te prezinti, dar nu vrea profu’…. cine stie cunoaste. Bafta!

    Răspunde
  2. Alin

    mi e mi place la bcu. e una d aia la s6 de o sclavagesc cum vrea pula mea. eu la tc nu ma duc la examen. ca mi se pare inutil sa fac prostia aia cu citatele 🙂 si oricum e naspa la examen. am deschis cursul doar la manipulare politica:)

    Răspunde

Postează un comentariu!

