Câțiva pași esențiali pentru a avea spor la în


Dacă wordpress n-ar fi șters postarea și de aici și din revisions când am apăsat publish, aici ar fi fost o mostră din înțelepciunea mea nestăvilită.

 

Motiv pentru care, Matt Mullenweg, îți urez să-ți moară la intrare. LA intrarea în mă-ta!

2 gânduri despre „Câțiva pași esențiali pentru a avea spor la în

  1. Alin

    :)) mi s a intamplat si mie odata cand i am dat full screen la ala de scrii si am scris ceva atins de travaliul divin dupa care am dat minimize si pac, pac, nu mai aveam nimic:D

    Răspunde

Postează un comentariu!

