Afișele cu morți


A mai observat cineva că e la modă în București să-ți lipești afișe cu poza unui decedat și textul „Nu te vom uita niciodată” sau alte asemenea urări funerare? Și nu, nu e vorba doar de loganiști (deși flerul meu de sociolog îmi spune că de la ei a început totul) ci și de mașini mai răsărite. Aseară am văzut un Range cu asemenea afiș lipit pe geam.

Îmi și imaginez discuția între doi proprietari de mașini de genul:

-Frate, al tău de când e?
-Din ’42.
-Ai pus ceva pe el?
-Reumatismul era standard, da’ hemipareza e de la mine!

Cam ce ar putea să motiveze pe cineva să se laude cu morții pe stradă? Sau de ce ar fi cineva interesat de respectivul răposat?

5 gânduri despre „Afișele cu morți

  1. thetimeismine

    Cei de pe maşini tin poza doar pentru o perioada scurta de timp , in semn de respect sau aşa ceva 🙂 Dar sş lipeşti poza pe garduri sau stâlpi mi se pare cam exagerat.

    Răspunde
    1. Andrei Autor post

      Încă n-am văzut lipite pe garduri, însă de vreo doi ani încoace sunt pline mașinile de așa ceva.

      Respect?! Unde e respectul când iei poza unui decedat și o arăți tuturor? Ca să ce?

    2. thetimeismine

      Probabil le e şi lor greu să se despartă de cel care nu mai e …Cine stie? Omul face multe..

  2. Deea

    Nu inteleg oamenii care sufera atat de…in public. Doliul ar trebui sa fie ceva intim. Desi in cazul asta am un feeling ca aia se dau doar interesanti….
    Sincer in Timisoara nu am vazut inca masini cu asemenea poze. Sper sa nu ne dati idei 😛

    Răspunde
    1. Andrei Autor post

      Noi, miticii, suntem o specie aparte. Suntem genul de oameni care își fac ditai cavoul ca să ne vadă vecinii și ne îngropăm morții cu fast 😐

      Plus că suntem niște sensibili 😐

Postează un comentariu!

