Nedumerire socio-culturalo-acvatică


Toate fetele urâte au permanent în vocabular expresia „cine mă place, mă place așa cum sunt”. Aplicând axioma lui Alin (un om pe care îl apreciam înainte să-și șteargă blogul și s-o ia de la capăt) vă întreb:

Credeți că fetele grase și-au găsit apartenențe în cultura cașaloților, ori a leilor de mare? Aș pune și un sondaj, dar mi-e lene și oricum nu mă citește nimeni care să răspundă la ele.

3 gânduri despre „Nedumerire socio-culturalo-acvatică

  1. Alin

    N au nicio legatura casalotii cu ce cacaturi aberam eu acolo.

    Treaba e ca toate uratele/uratii care stiu ca nu sunt frumosi compenseaza cu activitati ce i schimba aparenta fata de turma.

    Cate grase n ai vazut prin (orice oras cu ceva populatie si care nu e din moldova sau ce stiu eu pe unde plm unde nu a ajuns nici lumina electrica) care au dreduri doar ca e cul. sfat: da o tura in vama de 1 mai.

    Cati luzari cu cosuri n ai vazut cu dreduri in cap desi ei sunt albi la piele iar dredurile alea arata precum o portie de paste pusa in cap.. trei taitei .. plm. pt ca albii au parul altfel decat negrii sau asiatici sau extraterestrii.

    cate luzarite n ai vazut vorbind despre iluminati, masoni, sau alte bazaconii… cei putini conduc pe cei multi… da plm, asa e. dar nu sunt masoni si nu dau un cacat zburator pe d astea…

    no, nu stiu daca ai inteles ceva. mi e prea lene sa citesc ce am scris sa vad daca am un fir logic.. dastea.

    noapte buna:)

    Răspunde
    1. Andrei Autor post

      Știu ce zici, d-aia toți slăbănogii păroși și-o ard hipster, dar ăștia măcar fac ceva ca să aibă senzația că existența lor nu e atât de mizeră. Dacă-i întrebi, cel mai probabil îți vor răspunde că asta îi face să se simtă oameni, asta e menirea lor sau asta simt ei să facă.

      Eu aveam ceva cu grasele care nu pun mâna să facă nimic în sensul ăsta și care se mulțumesc să îți arunce un cine mă place, mă place așa cum sunt

Postează un comentariu!

