Un eveniment bolggeristico-personal


Mi s-a întâmplat ceva mai mult decât interesant. Am descoperit un post de pe un blog al unei colege de la facultate. Un post în care nu mă prind dacă sunt personaj principal sau pretext pentru o exprimarea unei opinii. Cert e că nu știu al cui e blogul, că n-am vorbit cu acea colegă despre chestia asta și că m-am simțit dubios citindu-mi portretul moral pe care cineva mi-l face fără să se lase influențat de trăirile specifice unui astfel de dialog față în față.

Articolul e aici.  Păreri?

7 gânduri despre „Un eveniment bolggeristico-personal

  1. carmen

    E evident ca fata a vrut sa-ti atraga atentia. Si nu stia cum. Si atunci a facut-o indirect, prin blogul ei. Pentru mine, din ceea ce am citit in articolul ei, e clar ca ii plac genul „bad boy” ( in sensul de nonconformist, nu de persoana rautacioasa) :)), sau cel putin ea asa te percepe. Iti citesc de mult timp blogul, sunt abonata, si eu cred ca esti un tanar autentic. Cred ca asta a vazut si ea si a atras-o. Acu’ „tinere” :)) ramane sa lamuresti „problema”. An nou fabulos!!!! :))

    Răspunde

Postează un comentariu!

