Când campaniile devin prea agresive – BCR


Însemnarea asta e scrisă în calitate de consumator de conținut online și inevitabil, în calitate de public al campaniilor de promovare din această arie. Și scriu asta pentru că nu m-am mai simțit vreodată atât de agresat de vreo campanie de promovare, fie ea online sau offline, așa cum mă simt de cea a BCR.

Recunosc că nu sunt situat în target-ul pe care îl abordează cei de la BCR, însă sunt cititor de bloguri, atât personale cât și de bloguri organizaționale sau nișate pe un anumit domeniu și nu mi se pare în regulă să găsesc articole de educație financiară pe site-uri de umor sau bloguri personale. Mă gândesc că la un moment dat voi fi nevoit să aleg între un jucător de piața bancară și tocmai din cauza acestei campanii mult prea agresive, voi uita de poziționarea BCR, iar tradiția și experiența nu vor fi însemnat nimic, atâta vreme cât ei privesc promovarea din prisma războiului cu alegerile consumatorului și nu din punctul de vedere al satisfacerii nevoilor potențialilor clienți.

Un gând despre „Când campaniile devin prea agresive – BCR

  1. Michael Krieger

    In principiu asa fac bancile. Deocamdata eu fac banking cu ei pentru ca asa s`a nimerit, mi`au oferit ceea ce aveam eu nevoie la un anumit moment.
    Cauta pe youtube „cea mai tare reclama BCR” 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

