Copii, bateți-vă profesorii cât mai aveți timp


Teacher BHodge

Image via Wikipedia

Pe vremea când făceam școala generală îmi jurasem că o să-i fac ceva profei de română pentru că în clasa a 7-a a prins ciudă pe mine. Am preferat să mă duc la circ (genul ăla de circ penibil, în sala de sport) în loc să mă duc la ora ei. Deh, la 13 ani e greu să nu consider mai amuzant un personaj care toarnă apă în pahare care se colorează diferit, decât ora de română despre… sincer nu mai știu să vă spun ce se predă în clasa a 7-a.

Nu mai zic ce a urmat după – chemat părinți la școală, crize acasă doar pentru o amărâtă de absență la ora unei profesoare disperate. În momentul ăla mi-am jurat că o să-i sparg geamurile, o să-i arunc o pungă cu vopsea în cap, o să-i pun piedică pe scări, o să-i răpesc copilul sau alte asemenea lucruri. Desigur, am terminat școala generală și m-a durut în cot și de profa de română și niciunul dintre planurile de mai sus nu a fost dus la bun sfârșit.

În liceu am pățit la fel. Eram revoltat că-mi cer întrerupătoare, tastaturi și hârtie igienică de fiecare dată când mă prindeau fumând. Eram atât de revoltat încât m-am bucurat când m-au eliminat trei zile (bine, ce om normal nu s-ar bucura știind că se duce la școală trei zile fără să meargă la cursuri) Mă stresa diriga, aveam senzația că are ceva cu mine și mă mai stresau mulți alții cărora le doream răzbunare.

În final a trecut și liceul și oricât de adolescent neînțeles aș fi putut fi, tot m-a durut în cot de director, de profa de sport care s-a filmat făcând o muie unui individ și alte asemenea treburi. Regret totuși că nu sunt psihopat îndeajuns încât să port pică mult timp…

Așadar, copii, sfatul Lion, puneți-i pătura în cap profesorului care v-a enervat la momentul respectiv. Peste ani nu va mai conta 🙂

2 gânduri despre „Copii, bateți-vă profesorii cât mai aveți timp

  1. darklorelei

    am patit la fel. aveam un profesor care nu ma suporta pentru ca nu ma duceam la meditatie la el. mereu imi dadea cate un 3 aiurea. il uram din cauza asta! dar dupa ce am terminat scoala nici ca mi-a mai pasat de el. si desi imi promisesem ca voi dansa la inmormantarea lui nu m-a mai interesat absolut deloc vestea mortii lui. ba chiar parca mi-a fost mila de el …

    Răspunde

Postează un comentariu!

