1 Decembrie în București


Mi-am petrecut Ziua Națională afară, în frig, pe străzile din București, motiv pentru care vreau să vă povestesc niște lucruri, pe scurt.

 

  • În fața Primăriei Sectorului 2 s-a dat gratis fasole, motiv pentru care câțiva participanți la manifestarea organizată de autoritățile locale mai învrăjbiți, au fost urcați în dubele poliției comunitare pentru că au încercat să intre pe sub cort ca să fure oala cu fasole și să nu mai aștepte la coadă.
  • Tot acolo, o stimabilă doamnă pensionară, plină de adrenalină după ce s-a luptat cu alți pensionari însetați de frumos, s-a ales cu un mănunchi de 5-6 baloane. Copiii, care n-au mai avut loc de cei aflați la vârsta a treia, au îndrăznit totuși să le ceară bunicuțelor câte un balon.  Doamna despre care vă spuneam mai sus a zâmbit și i-a întâmpinat cu tradiționalul du-te mă în pizda mă-tii, sunt ale mele!
  • Întreg Bucureștiul e acoperit de un strat de 1-2 cm de gheață, în special în zona bordurilor și pe cabluri. Astfel că, metroul ușor de pe linia 41, conceput tocmai ca să evite ambuteiajele din trafic nu a mai circulat, fiind înlocuit de autobuze pline.

 

Am furat o poză de la Ariel.

pensionari

LA MULȚI ANI ROMÂNIA, ȚARA FĂRĂ CARE N-AȘ FI AVUT UNDE SĂ TRĂIESC MIZERIILE ASTEA!

Postează un comentariu!

