Un vis


Am visat că mă întâlnisem pe holul școlii generale cu un personaj pe care l-am cunoscut prin liceu, așa că l-am întâmpinat cu tradiționalul Ce faci Bo$$. La rândul lui, interlocutorul mi-a răspuns că nu prea bine, pe o voce sfârșită că nu prea bine.

Ce e drept, era tras la față, îi crescuse mustața și de-abia mai puteai să-i vezi în ochi entuziasmul pe care orice dependent de Special Gold îl avea. Nu m-am putut abține să nu-l întreb de ce, așa că mi-a spus că are un vierme în zona pelviană, undeva sub apendice. Când l-am întrebat cum s-a ales cu el acolo, mi-a arătat un filmuleț filmat cu un telefon care nu avea ecran color (practic era un filmuleț alb-negru) în care îmi arăta cum acolo, în școala generală, se făceau experimente cu elevii. Așadar, o clasă întreagă era nesupravegheată, iar primul care se ridica din bancă primea un vierme în abdomen.

Eh, sunt curios cum ar interpreta părintele psihanalizei treaba asta 🙂

10 gânduri despre „Un vis

Postează un comentariu!

