Zahărul meu e din ce în ce mai prost


Zahar

Image via Wikipedia

Urmează una dintre acele postări în care autorul încearcă să afle dacă suferă de o gravă problemă psihică, sau într-adevăr i se întâmplă chestii dubioase.

Problema mea vine de la zahăr. Zahărul pe care îl avem toți în casă. Nu știu ce marcă e pentru că nu am dat niciodată atenție lucrurilor de genul ăsta. Dar am sesizat o chestie ciudățică: Dacă pun două pliculețe de zahăr, să zicem de la McDonald’s, într-un pahar de-al lor de ceai, băutura e numai bună de băut.

În schimb, acasă, dacă îmi fac o cană de ceai de aceleași dimensiuni, trebuie să pun cam de două ori de mai mult zahăr și tot nu e la fel de dulce. Acum, înțeleg că postul ăsta pare dubios rău de tot, dar încercați vă rog să-mi răspundeți. Chiar am o problemă! 😀

 

2 gânduri despre „Zahărul meu e din ce în ce mai prost

  1. Michael Krieger

    Adrian Paunescu e de vina.
    Acum serios, eu nu am observat. Maica-mea imi face de obicei ceaiul dar nu pune foarte mult zahar si mi se pare OK. Incearca sa bei cea neindulcit o saptamana, iar in prima zi din urmatoarea saptamana pune una sau doua lingurite de zahar.

    Răspunde

Postează un comentariu!

