De ce am ajuns să mă uit la Vampire Diaries


The Vampire Diaries by L.J. Smith

Image by smittenkittenorig via Flickr

Cum am ajuns să mă uit la primul episod deja nu mai contează, cert e că povestea m-a prins. De fapt, n-ai cum să nu te prindă după ce ai râs la fiecare dintre cele trei părți ale Twilight (parcă trei erau) și după ce te-ai rușinat de rușinea celor care pot considera un film bun mizeria aia cu vampiri care sclipesc.

Diferența e că serialul are o poveste destul de bine conturată, se bazează mult mai mult pe miturile despre vampiri și spre deosebire de Twilight, gagicile sunt chiar mișto, nu ca leșinata aia de Bella 🙂 Și dacă tot am adus vorba personajele principale se cam pișă de sus pe cărțile cu Edward și gagică-sa.

Practic da, e o telenovelă doar că încercam să mă scuz într-un fel pentru plăcerea vinovată 😀

4 gânduri despre „De ce am ajuns să mă uit la Vampire Diaries

Postează un comentariu!

