Femeile și mașinile


soferita

Este dovedit științific că majoritatea femeilor sunt zdrențe în ceea ce privește condusul, iar dacă nu e, niște cercetători de renume mondial din Anglia sau de prin Statele Unite ar trebui să ia problema în propriile lor mâini de oameni de știință.

Astăzi o tanti trecută bine de 40 cu o Solenza m-a abordat pe stradă. Cică uitase farurile aprinse și s-a dus bateria. Decid s-o ajut nah, ce om normal ar refuza MILF-ul în asemenea situații dificile? Și îi explic eu că în timp ce eu împing la Solenza, ea trebuie să bage a 2-a, sa calce ambreiajul, să pună contactul și când îi zic eu să ia piciorul de pe ambreiaj și să calce accelerația.

Se uită doamna la mine cu mult interes, de parcă asculta ceva despre teoria corzilor sau citea un mail drăguț cu pisicuțe pentru ca, după ce termin eu de predat teoria să-mi zică. Auzi, eu n-am înțeles nimic. Nu vrei să te urci tu la volan și să împing eu? :))

M-a fericit totuși cu bani de țigări, deci n-o să comentez nimic de rău 😀

Un gând despre „Femeile și mașinile

  1. cinderellabella

    Cum? Si aici n-a fost nici un comentariu feminin si feministic? :)) Of, of, stai tu sa-mi iau carnet numa! Dup-aia vezi tu cat orgoliu! Pana atunci poti sa generalizezi si sa-i dai cu „majoritatea sunt asa si pe dincolo” cat vrei tu. ” 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

