ȘOC: Linge-mă în pizmă


Omul ăsta e student la jurnalism, iar povestea lui e simplă. Și-a încurcat telefoanele și în loc să afle câte minute mai are de vorbit luna asta, a aflat niște lucruri care l-au șocat.

Văzut pentru prima oară la Nihasa

 

PÍZMĂ, pizme, s. f. (Pop.) Ciudă, necaz, nemulțumire; p. ext. ură, dușmănie; (sens curent) invidie. ◊ Loc. prep. În pizma (cuiva) = cu intenția de a supăra pe cineva; în necazul, în pofida cuiva. ◊ Expr. (Rar) A se pune în pizmă cu cineva = a ajunge la ceartă cu cineva. – Din sl. pizma.

2 gânduri despre „ȘOC: Linge-mă în pizmă

  1. furios4you

    mi se rupe ca ai scris de mine.sincer nu imi pasa.asa iti demonstrezi cat esti de p…..
    mare e gradina ta doamne si ai uitat usa deschisa.te astept si cu alt artiol. am destule articole misto pe blog

    Răspunde
    1. Andrei Autor post

      Te mai aștept 😀

      Deși nu sunt p… Sunt prost, sunt pulă, sunt pizmă dar p… nu sunt în nici un caz 🙂 Numai bine

Postează un comentariu!

