Accidentul


Aseară am avut șansa de a vedea un accident direct de pe locul din dreapta. Nu mai contează ce s-a întâmplat, ne-am lovit puțin, ne-am speriat puțin mai tare, dar important e că n-a pățit nimeni nimic. Oricum, o treabă de genul ăsta te pune pe gânduri puțin.

Centura de siguranță

Dintre toți cei implicați eu am fost cel mai afectat din punct de vedere fizic, în sensul că nu-mi dau seama dacă am dat cu capul în parbriz sau dacă mi-a aruncat airbagul cioburile în față, dar cert e că am un cucui și niște zgârieturi.

Înainte de episodul ăsta, o țineam sus și tare că centura de siguranță e o prostie în oraș pentru că nu poți atinge viteze suficient de mari ca să îți salveze viața și că e mult mai probabil să îți rupi clavicula. Am fost bou, n-am purtat centura, m-am zdrelit binișor.

Polițistul în civil

La câteva secunde după accident a venit un băiat să ne întrebe dacă suntem bine și dacă avem nevoie de ceva ajutor. Ne-am uitat strâmb la el pentru că părea un puștiulică slăbănog cu mustață de fecior pe care probabil l-aș fi întrebat dacă știe mă-sa că fumează în caz că ar fi venit la mine pe stradă să îmi ceară o țigară.

Treaba asta m-a convins că toate filmele proaste pe care le-ai putea avea vreodată despre polițiști în civil sunt nejustificate pentru că e imposibil să-i identifici 🙂

Ah și o poză:

4 gânduri despre „Accidentul

    1. Andrei Autor post

      Apropo de asta, aia de la SMURD în timp ce îmi scoteau cioburile din cap mă întrebau dacă una din pizdele din cealaltă mașină nu e Delia Matache

Postează un comentariu!

