Nu mă pot abține


Promit că o să vorbim cât de curând despre cultele și denominațiunile din România și despre cum turmele de credincioși stau pe la biserică până vin ajutoarele și donațiile. Videoclipul de mai sus mi sus mi s-a părut un teaser destul de reușit pentru subiect.

8 gânduri despre „Nu mă pot abține

  1. Michael Krieger

    Sa innebunesc. M`a facut sa zambesc astazi chestia asta. Am avut o groaza de probelme dar acum cand stiu cata probleme are Evanghelia, sunt sigur ca pana luni imi voi primi salariul 🙂

    Răspunde
  2. cinderellabella

    Bine ca erai pe aprope…Numai ce ti-am citit principiile si incepusem sa-mi fac un pic de griji…Prea multe commenturi ti-am lasat azi..Dar poate nu ma mai prinzi pe-aici mult timp si asta a fost prim avizita oricum. Eram novice 😛 Promit ca asta-i penultimul comment pe ziua de azi

    Răspunde
    1. cinderellabella

      Entuziasmata? Cine? Moi? 🙂

      O s-o iau drept compliment si cu asta inchei pe ziua de azi cu comentariile pe blogul tau. Ca doar e al tau, nu? Sa nu vorbesc eu prea mult! (asa zicea un principiu de-al tau… desi eu am impresia ca principiile alea au fost scrise mai demult si ca de la unele te mai poti eschiva acum)
      A, si tine minte si usa deschisa: mai trec pe la tine cand simt impulsul! 🙂

Postează un comentariu!

