La admiterea de la jurnalism de azi


O stimabilă profesoară de la FJSC a reușit performanța să zică de patru ori faceți și să se corecteze imediat după zicând făceți. PATRU ORI!

Chestia asta în timp ce a vorbit non-stop o oră întreagă, de la 10 la 11 fără să ne lase să ieșim din sală până la 11, ora la care au venit subiectele pe motiv că nu mai stau să vă controlez de două ori legitimațiile.

5 gânduri despre „La admiterea de la jurnalism de azi

  1. Kaya

    Da?! Si eu am dat la Jurnalism, dar am avut voie sa iesim la baie (a se citi: pe hol la tigara). Si, ai intrat?:D Eu am ramas la alta facultate, cred ca jurnalismul in Romania e …o mica labuta.

    Răspunde

Postează un comentariu!

