Laptopul și o gară din Moldova


Zilele trecute, în timp ce așteptam trenul care urma să mă ducă înapoi în București, am avut nenorocul să mă intersectez cu inundațiile care fac ravagii în Moldova. Și iată-mă în gara din Urbea X, necunoscând pe nimeni și așteptând un tren despre care nici măcar doamna ușor arțăgoasă cu permanent proaspăt făcut de la biroul de informații nu știa nimic.

Dar în sala de așteptare, printre sacoșe de rafie, oameni tolăniți și vânzători de brichete la oferte ce ar fi făcut până și cel mai înrăit nefumător să se gândească de două ori, ceva mi-a atras atenția. Era un laptop lăsat la două bănci distanță de locul meu, în fața intrării.

Mă uit în jur și realizez că în cazul în care puștanul de 14-15 ani cu bretonul vopsit blond și cu sticla de Burger la 2L în mâna stângă nu are o serie de mailuri la care trebuie să răspundă urgent, acel laptop e sigur uitat de cineva.

Și tocmai când conștiința mea ducea o luptă internă despre cum ar fi corect să procedez, dacă ar trebui sau nu să îl deschid și să încerc să-mi dau seama cine e proprietarul pentru ca eventual să-l restitui, sunt întrerupt de un domn ale cărui cizme de cauciuc mi s-au părut destul de demodate. Domnul se postează în fața mea și bălmăjește ceva care mi s-a părut a fi rugămintea de a-i da o țigară. Îl refuz politicos și-l urmăresc cu privirea până în dreptul laptopului pe care, după ce s-a uitat de două ori în jur, l-a introdus grațios sub haină și s-a urcat în personalul de Rădăuți.

Să sperăm că isteria Social Media îl va cuprinde pe acest personaj, înainte să vândă respectivul laptop pentru 2 litri de băutură spirtoasă cu aromă de vodka Săniuța.

Un gând despre „Laptopul și o gară din Moldova

Postează un comentariu!

