Dacă BAC-ul nu s-ar fi dat pe Marte


Mă gândeam că ar fi extrem de nasol dacă BAC-ul nu s-ar fi dat pe Marte, pentru că despre un examen de pe pământ nu mi-aș permite să scriu asemenea lucruri. Plus că în mod evident nu ar fi adevărate, pentru că anul ăsta cei care au încercat să fraudeze examenul au fost sancționați aspru.

Dar pe Marte bacalaureatul a fost penibil. Profesorii supraveghetori marțieni au fost cumpărați cu sume între 30 și 50 de monede marțiene de la fiecare elev marțian. Totodată, o chestie mișto pe care am auzit-o e că la un centru de examen la care o rudă îndepărtată și marțiană de-a mea a susținut proba la limba și literatura marțiană, președintele comisiei a venit cu vreo 90 de minute înainte de finalul examenului, le-a trântit elevilor marțieni pe banca marțiană rezolvările la proba respectivă, dimpreună cu eseul despre Povestea lui Harap-Alb Marțian.

Unui alt marțian supraveghetoarea i-a spus Te mușc de limbă dacă mai vorbești. Asta mi s-a părut fascinant și probabil că dacă nu aș fi fost disperat să iau bacul și dacă aș fi fost pe Marte, mi s-ar fi părut extrem de mișto.

Cam atât, dacă îmi mai aduc aminte vă mai spun experiențe de la BAC-ul de pe Marte. Norocul meu că am dat examenul pe o planetă atât de cinstită unde lucruri ca cele de mai sus par absurde.

În altă ordine de idei, am luat bac-ul și nu va mai trebui să mă stresez vreodată cu matematica. Lagrange, Lopital, Viette, Heron și toți nebunii, vă salut, muriți!

5 gânduri despre „Dacă BAC-ul nu s-ar fi dat pe Marte

    1. Andrei Autor post

      Jurnalism 🙂 Și mă cam șușu cu jet pe ei. Să-și bage derivatele, integralele și limitele în… cap

  1. Kaya

    La alt centru martian, un elev martian a fost certat pentru ca, in loc sa-si ia ca orice martian muritor de rand, un memorator, el a venit cu o imensa carte de comentarii.

    Răspunde

Postează un comentariu!

