Tu mai ai postere pe perete?


Ajuns deja la pagina a 4-a din suplimentul Libertatea cu program TV, un supliment excelent pentru situațiile în care laxativele se încăpățânează să nu-și facă efectul, când îmi sare în ochi următoarea campanie de teasing pentru o revistă targetată către adolescente de maxim 15 ani – Poster 3D pentru peretele tău

Și am stat să mă gândesc, oare copiii din ziua de azi mai stau să lipească cu scotch niște afișe smulse din mijlocul unei reviste? Fie el și 3D (deși nu mă prind cum), oare nu e mai fascinant și de altfel mult mai simplu să dai un search pe Google după wallpapere cu insipida aia de Bella și sclipiciosul de (nah, m-ați prins – am uitat cum îl cheamă pe vampirul cu Volvo) decât să strici lavabila concepută special să nu facă aspargilius?

Eu n-am fost genul. N-am fost nici fan 3SE și nici Valahia, motiv pentru care pereții mei au scăpat. Am avut în schimb, și mai am și acum, lipit de ușă un calendar Coca-Cola de prin 2004, dar care are valoare sentimentală și mai multe postere din revista Pisica – de pe vremea când părinții mei încă mai sperau să mă atașez de cineva sau ceva și s-au gândit că probabil o pisică ar fi cea mai bună soluție (ca să fie clar, 9 ani mai târziu acea pisică încă n-are un nume)

Poster

În fine, cam la asta se rezumă istoria mea în ceea ce privește posterele 2D. Tu mai ai  postere pe perete?

6 gânduri despre „Tu mai ai postere pe perete?

  1. Florea Cristian

    Inca mai am postere, cu skateri (pentru ca eu, in timpul liber, ma dau pe skate). Cred ca am sa le las cel putin pana cand plec la facultate, sau pana cand ma pune mama sa le dau jos ca sa faca din nou curatenie in apartament

    Răspunde
  2. Gratzi

    Am peperete un poster urias, inramat, cu Nightwish. Mai am pe usile de la dulap unu’ cu Jack Sparrow, altu’ cu Depp, altu’ cu Nightwish, si vreo 2 desene d’ale mele.
    E atat de rau? :)) Le am de mult timp.

    Răspunde

Postează un comentariu!

