Hai să vă mai povestesc o chestie


Zilele trecute, în parc, fumam o țigară amicală cu cine altcineva decât cu… o amică. Și în timp ce savuram țigara amicală, un puștiulică vine în fața băncii pe care stăteam și începe pe un ton de ăla specific unui copil de 3-4 ani care te ia la mișto:

-Băiatu are iubită, băiatu are iubită, băiatu are iubită!!
Io mă blochez, mă uit la amică, mă uit la el și-mi dau seama că nu prea am ce să-i răspund. După care continuă:
-Tu dormi cu ea?

Și stau și vă întreb, într-o situație de genul ăsta cum reacționezi? Ce-i spui? Eu i-am zis că da, mai dorm cu ea din când în când și am încercat s-o dreg făcând mișto de el că el doarme cu frate-su, iar eu cu iubita… dar totuși, cum ieși din penibilul unei situații de genul?

7 gânduri despre „Hai să vă mai povestesc o chestie

Postează un comentariu!

