Petarde

Sterilizează-o pe mă-ta!


Orice bucureștean știe sigur reclama aia din autobuzele RATB-ului. Aia în care un actor de mâna a doua și o pisdulice care prezenta o emisiune jenantă alături de Horia Moculescu ne îndeamnă să ne sterilizăm câinele. Am un mesaj pentru ei: Sterilizează-o pe mă-ta!

În fiecare noapte, eu sunt la curent cu orice mișcare de pe stradă. Fie că trece cineva cu prietena de mână, un tembel pe scuter (ăștia sunt o categorie aparte care merită un post separat) sau vreun Logan cu girofar, e imposibil să nu aflu. Sunt un fel de controlor de trafic nocturn, cu diferența că nu controlez nimic, doar mă uit.

Partea ciudată e că n-am nici insomnii și nici nu sunt pasionat de traficul urban. Nu, eu am câini în spatele blocului. Ultima oară când i-am numărat erau vreo 17 exemplare. Cred că dacă bestia din frumoasa și bestia ar fi fost rasă pură, maidanezii din spatele blocului mei i-ar fi dat cu Pedigree-ul în cap bestiei.

Oricum, cred că știți povestea: o imbecilă de vecină cam văduvă și probabil fără ocupație între telenovelele de pe acasă, iese cu oala cu ciorbă și le dă bestiilor de mâncare. Ca

urmare, bestiile se sălbăticesc și mai rău și fiind obișnuite cu prezența oamenilor, încep să îi atace. Și să latre. Și să-și clădească ușor o haită bine ierarhizată, exact ca rudele lor din sălbăticie.

Mi-am luat petarde. De fiecare dată când latră le mai dau câte una. La început scăpam de ei 2-3 ore, dar încep să se imunizeze și nu mai reacționează. Vecinul de la 1 și-a cumpărat pușcă cu bile ca să poată să adoarmă.

Petarde

Și acum eu stau și mă întreb, cam ce ar fi de făcut? Otravă în mâncare nu poți să le pui, pentru că nu mănâncă decât de la cunoscuți. Dacă chemi hingherii îi chemi degeaba, că se ascund sub mașini sau diverși oameni miloși îi ascund prin case. Dacă ieși cu toporișca de șnițele la ei, de asemenea fug și se ascund. Vreo propunere?

Asta în caz că mai vreți să scriu pe blog întâmplări fabuloase din viața mea și nu cumva o să mor din cauza lipsei de somn. Apropo, știați ca recordul de nesomn e de 11 zile (ca să nu zică nimeni că nu produc conținut educativ)


5 gânduri despre „Sterilizează-o pe mă-ta!

    1. Andrei Autor post

      Păsările sunt dimineața, după 4:30. Și alea sunt idioate, da parcă una e un ciripit constant și alta sunt niște lătrături aritmice și însoțite de ecou.

      Zi-mi de pușcă. E legală? De unde iau?

  1. dragonashu

    Macar nu te impiedica nimeni sa actionezi impotriva cainilor (aka,nu prea vor da vina pe tine) dar cel mai frustrant lucru cu efect de picatura chinezeasca (ai casa la tara deci poate l-ai experimentat) este sa latre cainele preferat al bunicii pe la ora 12, si in acelasi moment javra sa se frece cu lantul de poarta…zambesti malefic pt ca nu poti sa faci nimic.

    Răspunde
    1. Andrei Autor post

      Ahaha, normal :)) Si atunci nu stii ce sa faci, sa iesi cu toporul la câine sau la țăranii beți de pe drum care întărâtă câinele

Postează un comentariu!

