Povestiri din baie


Pe mine unul mă sperie toaletele publice. Adică, nu neapărat că mă sperie, dar îmi dau o senzație de disconfort. Sunt microbi, e lume, e pipi, de multe ori mirosuri. Plus că e ideea de bază de a face lucruri pe care ești obișnuit să le faci singur în prezența altor oameni.

Nah, mie unul pur  și simplu nu-mi plac toaletele publice, chestie care a culminat cu 12 ani de zile de folosință aproape zilnică. Un spațiu strâmt, 3 pereți, o ușă care nu se închide, un coș de gunoi, iar în centrul atenției – această fabuloasă invenție ceramică albă plină până la refuz cu ceea ce îmi place să cred că erau acuarele sau plastelină.

Dar oricât de mult mi-ar displăcea băile publice nu renunț la obiceiurile mele în ceea ce privește procesul excretor, iar ăsta e motivul povestirii mele. Eram la școală, la baie (apropo, e magnific să nu existe baie separată pentru fete și băieți; cred că am învățat fiecare tip de tampoane interne) și mă pregăteam să mă văd cu un vechi prieten. În timpul ăsta cântam Fly Project – Brasil. Încercați să vă închipuiți momentul:

I like the way you move, you move it all around. I like the way you move when the sound goes down.

Și mă opresc din cântat, moment în care vecinul din cabina următoare își ia în serios rolul de backing vocal și continuă:

When the sun goes dooooooooooooooowwwwwwwwn!

Eh, tu în momentul ăla ce reacție ai avea?

Un gând despre „Povestiri din baie

Postează un comentariu!

