Poze cu femei dezbrăcate


Via okthx.info

Poate sunt eu aiurea sau am un fetiș mai ciudat, dar pozele astea mi se par mult mai incitante decât… să zicem asta:

Femeie

Și că to veni vorba, mai e cineva care crede că în multe cazuri, in ceea ce privește femeile duce la rezultate mult mai mișto decât realitatea? Cred că m-am exprimat puțin greșit, dar prefer o femeie îmbrăcată în ceva care îmi stimulează imaginația decât una care îmi arată tot.

Un gând despre „Poze cu femei dezbrăcate

Postează un comentariu!

