Un pic de update despre mine


Deși a venit ca o surpriză pentru mine, am reușit să termin liceul. Adică nah, eu m-am dus ca orice om normal acolo, iar ei m-au strigat să ies în fața oamenilor îmbrăcat în robă, cu pălărie pătrată pe cap, eșarfă și insignă. Și ca surpriza să fie totală, nu m-au întâmpinat cu regrete și un fals Ne pare rău, sperăm să ai mai mult noroc în promoția 2012 ci dimpotrivă, mi-au dat o diplomă și mi-au urat mult succes în viață.

Uite și o poză, nu de alta dar nici eu nu m-aș crede

AbsolventȘi acum, ca idee am niște chestii serioase în cap. Să zicem că iau BAC-ul, ce fac mai departe? Am din ce în ce mai multe idei despre cum să îmi câștig existența. Da, încă nu e cazul, dar mama și tata vor fi nevoiți să mă dea afară din cuib la un moment dat…

E ciudat atunci când aștepți cu nerăbdare un lucru – pot să zic că mi-am imaginat toată viața că școala mă împiedică să mă dezlănțui la adevărata mea valoare – dar realizezi că nu erai chiar gata să treci mai departe. E ciudat… e interesant e puțin îngrijorător…

Un gând despre „Un pic de update despre mine

  1. Ioni

    Si eu am terminat liceul recent si urmeaza sa dau BAC-ul…
    Dupa ce timp de 4 ani am urat liceul ala, acum imi e dor de el… Imi imaginam ca o sa fie altfel dupa ce termin liceul . . .

    Răspunde

Postează un comentariu!

