Am nevoie de un sfat. Vă rog


De menționat că aceasta este o întâmplare fictivă care se petrece pe planeta marte într-un univers paralel. Orice asemănare cu personaje sau întamplări reale este pur întâmplătoare

N-am altceva ce să cer în afară de un sfat pe care sper că îl merit fie și pentru că v-am plictisit 5 minute pe săptămână. Se dă un vecin beat care dă găuri la 00:45 cu bormașina.

Se dă un cocalar care se trezește din somn în vestimentația de casă/masă/somn și pleacă la idiotul cu bormașina.

Ce să vezi, idiotul era deja pe scară, afară din apartamentul lui căci o altă îmbălsămată de vecină ajunsese acolo înaintea mea. Și idiotul mă vede și începe și urlă. Între timp jegul uman de socru-su iese și el și mă înjură. Eu înjur de morți dacă chiar înjur. Cum socrul are pe la 60 de ani, normal că se atacă și sare la bătaie că doar simte că îi vine și lui rândul foarte curând. Atunci apare taică-miu care se bagă să ne despartă ca să nu-l leșin pe bătrânel.

Și se trezește cu un pumn în cap, o mică comoție și o vizită de urgență la spital. Cu piramida nazală fracturată și un hematom temporal drept. Evident că după faza asta, soția gestantă a idiotului a sunat la poliție, care i-a dat amendă cui credeți? Mie. Pentru că m-am dus la el la ușă și l-am deranjat când ar fi trebuit să sun la 112 și să aștept cuminte venirea lor.

Acum, taică-miu vrea să se ducă la IML și nu știu ce alte bălării de genul proces, justiție, nebunii. Eu tind să cred că de banii ăia poți da două mașini și să vină două telefoane și mai rămâne și de un suc, nu? Așa, de intimidare, ușor, lejer. Încă o dată, menționez că asta se întâmplă pe marte.

Deci, dacă ai locui pe Marte, cum ai reacționa dacă ți-ai vedea mama marțiană plângând și tatăl marțian bătut?

10 gânduri despre „Am nevoie de un sfat. Vă rog

  1. Michael Krieger

    EU as spune ca baiatul martian sa ceara sfatul parintilor martieni. Trebuie sa arda si in ei o dorintza de razbunare, ceva.
    Sau, organizeaza un flagrant. Masturbarea linistii publice este un delict.

    Răspunde
    1. Andrei Autor post

      Părinții marțieni sunt pașnici. Cred în justiția marțiană. De fapt nu sunt atât de naivi, așa că preferă să nu facă nimic. Gândire de marțian ce să mai…

      Dar băiatul marțian e răzbunător. Rău

    1. Andrei Autor post

      Dacă va mai exista o dată viitoare, voi lăsa gazul deschis o noapte întreagă și o să aștept să se trezească primul și să aprindă lumina

  2. Cip

    Fi destept, fa-i-o fara sa stie.. tot felu de cacaturi care ii fac viata mai grea.. gen ce avea visurat la seriale.. „joc murdar” parca 🙂

    cheers

    Răspunde
  3. COlac

    fratimiu stii care e problema..?ca noi toti suntem martieni si ei sunt oameni bagami-as pl!cat despre justitia de pe marte.sa-mi bag ozn-urile in ea!

    Răspunde

Postează un comentariu!

