O chestie despre profii de meditații


Eu sunt curios de ce niște părinți medii din punct de vedere al inteligenței l-ar suna vreodată pe profesorul de meditații ca să vadă ce mai face copilul lor. Adică nah, mă gândesc că orice om normal nu se va apuca să mă dea în gât să spună că meditatul e un  vagabont care nu-și face teme, sare peste niște ore ca să rămână cu banii sau vine suspect de bine dispus la meditații.

Zic și eu așa, nah. Că nici un om normal n-ar renunța la o sursă sigură de venit, oricât de semi-oligofren ar fi elevul. Cred că de-asta n-am auzit să fi fost dat cineva afară de la meditații. De fapt am auzit, dar era vorba de o nebună care între timp a devenit inspectoare și de un idiot pe care îl doare la pușcă că doar avea ta-su bani să-l treacă capacitatea

</cugetare>

<wtf>

17 mai 2010 prin Andrei

</wtf>

Postează un comentariu!

