Noaptea Muzeelor


Pușca mea, în afară de niște hipsteri și niște fumăcioși care voiau să testeze experiența muzeografică sub influența THC-ului, a mai fost cineva?

Mă gândesc că e senzație să te uiți la piese de teatru fumat, că altfel nu-mi explic coada de vreo 300 de persoane de la Muzeul Național de Artă. Să fie sănătoși, eu îmi fac muzeu acasă în loc să stau 3 ore la coadă ca să mă culturalizez puțin.

Ah da, iar mahmureala după noapte muzeelor e oribilă 🙂

2 gânduri despre „Noaptea Muzeelor

Postează un comentariu!

