Rambo nu e prost destul – Eul epic


Stăteam azi în stație și așteptam autobuzul. Pe banca din stație un bețiv care țipa după gagici de liceu că le-ar fute și că-s niște bagaboante ordinare. Amuzant, zic. E destul de beat și totuși intuiția nu l-a părăsit.

Și totuși bețivul mă vede și începe și mă întreabă de sănătate. Îl ignor. Continuă. Îl ignor. Continuă. Îl ignor. Mă întreabă formula binomului la pătrat. Mă apucă spumele, îi explic că dacă nu tace o să îl calc pe cap și că pot să îi rup clavicula cu degetul mijlociu de la picior. (O să vă spun un secret – Nu pot. De fapt, ăsta a fost motivul pentru care în clasa a 2-a am început să mă dog de ai mei să îmi ia telefon: în caz de scandal să pot da 5 mașini și să vină două telefoane (sau poate era invers)

Oricum, bețivul se potolește o secundă, eu mă întorc cu spatele, moment în care a zis ceea ce mi-a pus capac – „Da’ formula binomului la cub o știi?” . Întrucât mă uitasem la Naruto cu o seară înainte am decis să acționez așa că am aplicat din întoarcere o lovitură de picior sticlei de vodka pe care o ținea respectivul în mână, gest menit să declare război…

Problema e că alcoolicul n-a priceput aluzia, rămânând perplex. Eu în schimb m-am umplut de vodka de la adidași până la tricou. Rambo frate!

Inutil să menționez că în timp ce urlam unul la altul am reușit performanța să îmi arunc pachetul de țigări în coșul de gunoi în loc de folia care îl învelea. Și da, după ce că puțeam a alcool ieftin, am mai băgat și mâna în coșul de gunoi. Mirific!

Întâmplarea e reală iar scopul articolului e acela de a găsi o modalitate de a spune pe blog că am luat 4 la simularea de BAC de la matematică…. binomul la pătrat suge!

2 gânduri despre „Rambo nu e prost destul – Eul epic

Postează un comentariu!

