Salut! Bun venit


N-am putut.  Am crezut că sunt în stare să mă las de scris prostii pe blog, cel puțin până la BAC. De fapt, ăsta a fost motivul pentru care nu m-am zbătut foarte tare să îmi plătesc vechiul domeniu. Văd că nu se poate. Cel puțin în cazul meu inacceptabil să îmi vină o idee, sau să mi se întâmple ceva, iar eu să n-am unde să dau Publish aberației care mi-a trecut prin cap

Așadar, de acum sper să pot să mă desfășor aici. Parcă văd că în curând n-o să-mi mai ajungă subdomeniul gratuit oferit de wordpress.com și o să pun mâna să îmi fac un blog ca la carte… sper să nu, totuși.

Am transferat feed-ul RSS al vechiului blog către acesta, deci dacă există cineva care mai arunca un ochi pe acea pagină de internet care se numea De-Blog.net și de care mă leagă o mulțime de amintiri plăcute, ar fi interesant să lase un comentariu aici. Mulțumesc 🙂

2 gânduri despre „Salut! Bun venit

Postează un comentariu!

