Proprietari de pechinezi…


Nu, de fapt vreau să mă adresez tuturor proprietarilor de câini maro care au sub 30 de centimetri înălțime. Ceva gen ăsta, cu mai mult sau mai puțină blană

Ideea e că pentru nu știu ce motiv orice babă pensionară care decide că viața ei nu are suficientă adrenalină croșetând goblenuri și uitându-se la Regina în timp ce mănâncă dropsuri își ia câte un d-ăsta. Nu, pe bune, care e manevra? Îți dă statul român 10% în plus la pensie dacă adopți o hidoșenie maro precum cea din poză? Pentru că, să recunoaștem, sunt HIDOȘI

Da’ pana mea, nu asta e problema mea. Ci faptul că ăștia sunt cei mai agresivi câini pe apartament pe care i-am văzut. Nu mi s-a întâmplat niciodată să mă latre un Rottweiler sau un Pittbull pe stradă. Nici măcar un amărât de Doberman, în schimb azi era să fiu mușcat a 152.386 oară de un șoricar d-asta. Noroc că aveam ciorapi 3 sferturi și n-a reușit să treacă de ei… sau e posibil să îl fi izbit mirosul. Moloz!

Muriți bă, și voi și șobolanii voștri maro pe care îi cheamă Pichi!

Postează un comentariu!

