Field Report: Ratare!


Însemnare recuperată de pe un site pe care îl administram pe vremuri. Mi s-a părut păcat să se piardă niște treburi motivaționale, așa că le-am pus aici. Dacă vreun autor de acolo îl recunoaște și vrea să-l folosească, poate să mă contacteze.

S-a întâmplat ieri, în timp ce mergeam pe stradă cu un prieten la fel de interesat de studiul metodelor de seducție ca și mine. Așadar, per ansamblu situația era destul de în favoarea mea, aveam wing-ul cu mine și m-a ajutat, nu a intrat peste abordarea mea, ce să mai în esență n-avea ce să meargă rău… teoretic.

FR-ul

Traversam strada și vedem oprită în scuarul dintre cele două benzi o tipă pe role, cam verde în fund – Să îi zicem HB7-7,5.  Am aflat ulterior că nu știa să meargă pe role și că luase câteva căzături. Am uitat de 3S rule. De fapt, am folosit one second rule, pentru că în momentul în care m-am apropiat suficient de mult de ea încât să mă poată auzi i-am zis Bună! și i-am cerut o țigară.

Avea țigările în ghiozdan și s-a cam dezechilibrat când să le scoată. Am prins-o de șolduri, deci KINO-ul aproape instantaneu. Ne-am apucat de puțin fluff talk, am făcut mișto de ea pe faza cu rolele. În momentele de tăcere wing-ul m-a ajutat, iar la un moment dat am ajuns să merg cu ea de mână sub pretextul că se dezechilibrează.

Greșeala: Nu i-am dat foarte multă atenție ei, am discutat super mult cu wing-ul și nu cu ea. Într-un set de două sau mai multe tipe, a o ignora pe cea care îți place nu face decât să creeze atracție în ea,  însă în cazul de față ea era singură, eu discutam cu prietenul meu în timp ce o țineam pe ea de mână. Nu cred că s-a simțit foarte în largul ei.

Ratarea: După ce am mers pe jos vreo 20-30 de minute, am ajuns la Unirii. Noi doi voiam să o luăm spre centrul vechi, ea spre Piața Alba Iulia (o să îmi cer scuze pentru detaliile astea eventualilor cititori care nu sunt din București, ideea e că sunt direcții opuse). Și când să ne despărțim îi spun:

  • Auzi x (sincer, am uitat cum o chema) ne mai lași și nouă o țigară și mie numărul tău de telefon?
  • Da (ne dă câte o țigară) dar numărul la ce îți trebuie?
  • Mai vorbim, ne cunoaștem, astea…
  • Nu pot să îți dau numărul
  • De ce?
  • (aici s-a pierdut rău) N-am timp să ies
  • Poftim? Cum adică n-ai timp să ieși?
  • Bine, adevărul e că sunt logodită cu prietenul meu de 6 ani.
  • În momentul ăla eu și wing-ul ne-am uitat unul la altul, i-am spus că probahil și el e logodit cu alcineva și am plecat frumos. Fără resentimente, relaxați

După vreo două minute, ghici cine trece pe lângă noi la pas așteptând să fie băgată în seamă? Cred că nu mai trebuia să ajungă la muncă :)) Ghici cine a fost ignorată cu succes? Exact, nu avem nevoie de răzgândite și de instabile emoțional. Plus că o femeie care se respectă știe să mintă cum trebuie.

Concluzia: Într-o abordare nu trebuie să pleci cu un scop predefinit. Nu îți trebuie numărul de telefon al tipei, n-ai nevoie de ea. Impresia pe care trebuie să o lași e că i-ai face un favor dacă îi dai ocazia să o ardă cu tine. Cu grijă îsă să nu exagerezi și să pari penibil sau chiar mai rău, să încerci să pari ceea ce nu ești.

E adevărat, am ratat, însă am putut să râd după aia și să stau să analizez greșelile pe care le-am făcut și să mai acumulez puțină experiență. Asta e de fapt rolul abordărilor: perfecționarea

9 gânduri despre „Field Report: Ratare!

    1. Mihai

      Nu chiar, dacă fata a acceptat să deschidă și să mențină dialogul cu mine timp de 20 de minute, eu zic că e un pas înainte

  1. barbu lautaru'

    Fail este abordarea ta per total.
    Poate o sa iti mearga cu unele tute, dar mai mult nu cred.
    Parerea mea e ca mai ai nevoie de ceva lectura inainte de a vrea sa fii un artist al seductiei.

    Răspunde
    1. Mihai

      N-am spus niciodată că sunt un artist al seducției, ci din contră ăsta e un site care se bazează pe experiențe personale și acumulare de experiență.
      Și în plus, dacă tot am deschis subiectul, câte abordări lăsate cu număr de telefon ai în ultima săptămână? Când ai futut ultima oară chiar și o toantă?

  2. sami

    interesanta abordarea ta,pana la faza cand i-ai cerut nr de telefon.dupa ce ti-a spus ca are iubit si ca nu poate sa ti-l dea, continuarea mea ar fi fost ceva de genu' :" ma bucur pt tine( ca ai iubit) si inteleg ca nu-mi poti da nr-ul,insa , uite aici nr-ul meu, call me, daca simti nevoia.pa"

    Răspunde
  3. Thunder

    Salut. Eu personal nu cred ca ai gresit neaaparat ca n-ai bagat-o prea mult in seama… Greseala pe care eu consider ca ai facut-o e aceea de a nu fi fost prea creativ la despartire 😉 Ideea lui sami de ex e aplicabila, poate data viitoare. Atractie cu siguranta ai creat in ea, doar ca, nereusind sa stabilesti o legatura stabila cu ea, de genul e`mail/telefon, atractia va disparea cu timpul (dat fiind ca nu va cunoasteti, chiar foarte repede). Chestia cu „sunt logodita” cred ca e o gogoasa ieftina pe care trebuia s`o reperezi si sa dai o contra, capitol la care de asemenea tre` sa mai lucrezi. Bafta!

    Răspunde
  4. SunRise

    Buna incercare, se intampla sa nu iasa.

    Unde cred eu personal ca ai gresit e partea de DHV.Nu e rau ca ai vorbit cu wingul da trebuia sa aveti subiecte sa o faceti si pe ea curioasa. Trebuia sa ii ceri parerea in legatura cu ceva, sa o critici si sa o lasi sa se califice pentru tine. Dupa ar fi mersa un compliment si un gambit (gen 5 question game). Astfel creai zona de comfort si era posibil sa se deschida mai mult. Bafta la urmatorul set sau la urmatoarea tina.

    Răspunde
  5. Alexs

    Salut. Ideea cu tigara se pare ca merge cel mai bine la romani, dar mie unu nu mi se pare un opener prea bun: 1. nu e nici pe departe un DHV faptul ca ceri o tigara.
    2.nu cred ca e o idee prea buna ca ea sa stie ca esti fumator (cel putin nu de la inceput, pana se clarifica lucrurile si afli ea daca e sau nu)
    Apoi, faptul ca ai avut kino de la inceput e ok, ai ajutat-o sa-si pastreze stabilitatea si asta pe langa partea de kino, i-a dat putina incredere, lucru pe care trebuie sa-l arati pentru a le putea face sa se simta ulterior in largul lor cand sunt cu tine. Intr-adevar, ai gresit ca ai vorbit mai mult cu wing-ul ignorand-o pe ea. Parerea mea e ca atunci cand esti cu un prieten e mai bine sa abordezi un set, si nu o fata singura, iar daca te vezi nevoit sa abordezi o singura fata, ai putea sa iti lasi in urma prietenul pentru cateva minute.
    In final, greseala repetativa: i-ai cerut inca o tigara…crezi ca nu s-a gandit la faptul ca nu aveti bani de tigari?…Apoi, nu stiu ce si cat ati discutat in alea 20-30 min, mai ales daca tu spui ca ai vbit mai mult cu prietenul tau, iar la final mi s-ar parea un pic penibil ca dupa ce i-ai cerut la inceput o tigara, apoi tot drumul nu prea ai schimbat multe vorbe cu ea, la sfarsit sa ii mai ceri o tigara si un nr de tel…
    So, sfatul meu: data viitoare cand abordezi o fata singura fii singur, nu-i cere tigari, incearca sa vorbesti cu ea si sa creezi stabilitate in comunicarea voastra, fa-o sa rada si ofera-i confort, apoi cere-i numarul de telefon. Bafta!

    Răspunde

Postează un comentariu!

