Povestea mea – Cum mi-am schimbat viața


Însemnare culeasă după mult timp de pe un site care mi-a aparținut. Am uitat cum îl chema pe respectivul autor

O să încep povestea de acum vreo doi ani, când îmi luasem primul LJBF de la fata pentru care dezvoltasem o adevărată o obsesie. Acum e cea mai bună prietenă a mea și sper să o conving la un moment dat să posteze aici o opinie feminină despre ceea ce înseamnă pickup-ul pentru ele, dar asta e deja altă discuție. Avusesem vreo două prietene pentru că am fost suficient de norocos să dau de fete cu mlt mai mult sânge decât mine. Scăpasem însă de virginitate tot prin bunăvoința sorții, pentru că eram prea sărac să îmi petrec vacanțele oriunde altundeva decât la țară și se știe că acolo femeile se fut pe o înghețată. Îți dai seama ce megastar eram pentru că veneam din București.

La acel moment al existenței mele LJBF-ul m-a distrus, dar eram atât de prost încăpățânat încât nu am realizat că făceam o greșeală, că modul în care privesc relațiile cu femeile din jurul meu e total greșit.

Ce să mai, eram BAFC (Below Average Frustrated Chump). Dacă se întâmpla ca vreo fată să îmi spună că sunt drăguț, lăsam capul în jos și mă înroșeam, ba chiar încercam să o contrazic spunându-i că n-are dreptate, că i se pare. Și așa am continuat-o până când soarta mi-a scos în față fata căreia ar trebui să îi mulțumesc pentru că m-a trezit din visarea în care trăiam.

Pe atunci eram ferm convins că toate femeile sunt curve și nu mă jenam să le spun asta în față, ceea ce a creat atracție în fata respectivă, atracție pe care n-am fost în stare să o materializez în nimic. Am ratat zeci de ocazii de a face măcar un Kclose și evident că a sfârșit prin a-mi spune că ar fi bine să încetăm fazele care presupun mai mult decât amiciție dintre noi doi, iar eu am acceptat. Nici acum nu știu de ce, probabil să n-o supăr (big lol).

Perioada care a urmat a fost apogeul. Am rămas prieteni, iar eu am început să mă îndrăgostesc de ea și să mă dau cu capul de pereți de fiecare dată când apărea câte unul și o futea. În cele din urmă am decis să iau atitudine și am făcut probabil cea mai mare greșeală din tot timpul ăsta: am chemat-o în parc și i-am explicat că țin la ea extrem de mult și că nu mai suport să fim doar prieteni. Acolo a venit cel de-al doilea LJBF, din care am reușit să ies până la urmă cu mari eforturi (o să discutăm despre metodele de a ieși din LJBF într-una din însemnările viitoare)

În cele din urmă mi-am luat inima în dinți și am făcut pasul cel mare: Am sărutat-o. Eram în al nouălea cer, reușisem să mă combin cu fata pe care o idolatrizam de aproape un an de zile. Fiind un AFC și ținându-mă tot timpul după curul ei, evident că mi-a dat cu jet rapid și s-a combinat cu unul dintre oamenii pe care la vremea aia îi consideram prieteni.

Atunci am căutat prima oară sfaturi despre cum să o aduc înapoi și am găsit un site, dar nu i-am dat foarte mare importanță pentru că oricum nu înțelesesem nimic. Am ajuns să plâng în fața ei ca să ne împăcăm și în momentul în care m-a refuzat am intrat într-o depresie care a culminat cu o tentativă eșuată de suicid. Și am mai căutat o dată pe net sfaturi despre cum să mă răzbun. Așa am descoperit Arta Seducției, site-ul căruia îi datorez marea schimbare din viața mea.  Acolo niște oameni din comunitate mi-au dat un super sfat care la vremea aia părea banal: Dă-i next. Nu te sinucide, peste două luni o să cunoști o tipă, Andreea pe care nu numai că o s-o fuți dar care face și muie calumea, nu cu urme de dinți ca proasta cealaltă.

Culmea e că aveau dreptate și încet încet am început să studiez, să pun în practică ce învățam acolo, iar la scurt timp a apărut și acea Andreea. Au trecut aproape 5 luni de atunci și pot să spun că deși sunt la ani distanță de a deveni un PUA, viața mea are mult mai puține drame, am parte de sex de mai multe ori pe săptămână decât în toți anii ăștia de la trei fete diferite și aș putea avea o relație frumoasă cu oricare dintre ele dacă aș vrea. Momentan vreau să mă distrez și să recuperez anii pierduți din adolescența mea în care ar fi trebuit să învăț totul despre cum gândește o femeie lovindu-mă de gesturile lor.

Tu ce spui, te regăsești măcar în unul dintre paragrafele de mai sus? Dacă da, și sunt convins că așa e, cred că ar trebui să te gândești la o schimbare în viața ta. Să nu mai alergi tu după femei, ci tu să fii prada și să le joci pe degete după cum ai chef.

12 gânduri despre „Povestea mea – Cum mi-am schimbat viața

  1. luinwe

    da! din pacate da… am 18 ani. dar am realizat ce greseli faceam…si merg pe calea cea buna. daca vrei, mi-ar placea sa-mi mai povestesti. imi place sa ascult. si suna inetresanta povestea, mai ales ca ma regasesc.

    o zi buna

    Răspunde
  2. Adrian

    Salut, „Mihai”!

    Iti propun 3 articole, un curs audio, unul video si 2 carti, dupa parcurgerea carora nu vei mai avea nevoie de nici un material de seductie vreodata-n viata, nu-ti va mai fi rusine sa te prezinti pe numele tau adevarat, te vei vindeca de la a folosi abrevieri, tehnici si a privi femeia ca pe o tinta, vei iesi din capul tau, vei avea revelatii noi si paradigme diferite:

    ARTICOLE:
    http://www.attractwomenanywhere.com/nav/articles/4freedom.shtml

    http://www.seductiontuition.com/dreamweaver/confident-rapport.html

    http://www.seductiontuition.com/vin-dicarlo/natural-game-transition.html

    CURS AUDIO:
    Ranko Magami (Shark) – „Attract and Date”

    CURS VIDEO:
    Zan Perrion – “The way of the natural”
    si – “The way of attraction – Presentations Series”

    CARTI:
    David Deida – „Calea Barbatului Superior”
    Eckhart Tolle – „Puterea Prezentului”

    SUCCES! (in a fi tu insuti)

    Răspunde
  3. Adrian

    A, si inca ceva, daca vei urmari numai putin ultimul seminar-DVD al lui DeAngelo – Man Transformation, vei constata cu stupoate ca dupa 15 ani de studiu aspura seductiei a ajuns si el la aceeasi concluzie la care ajungem toti mai devreme sau mai tarziu: Be Natural !!

    Răspunde
    1. Mihai

      Păi normal că asta e concluzia până la urmă: Be natural, însă dacă ești natural în starea inițială ajungi să o dai în bară rău de tot.

      Ideea e să te transformi ca persoană atât de mult încât să poți atrage pe orice dorești fiind natural.

    2. Adrian

      Mihai, daca o dai in bara rau de tot in starea initiala, este pentru ca nu ai fost natural. Naturaletea nu se construieste prin adaugare, ci se sapa in interior pentru redescoperire. Este un proces de inlaturare de straturi nu de acumulare te skiluri. Cand eram mici eram naturali, mai tii minte? Nu aveam nici frica nici rusine. Eram atat de curiosi ce se afla intre picioarele fetitei de langa noi incat ii ridicam nonsalat fustita sa vedem ce e acolo. Alchimia consta in afirmare sincera si exprimare autentica masculina. Daca acestea sunt indeplinite, toate calitatile necesare celei mai puternice seductii, se vor produce de la sine.

  4. Adrian

    mai postez odata commentul ptr ca nu a aparut:

    Salut, „Mihai”!

    Iti propun 3 articole, un curs audio, unul video si 2 carti, dupa parcurgerea carora nu vei mai avea nevoie de nici un material de seductie vreodata-n viata, nu-ti va mai fi rusine sa te prezinti pe numele tau adevarat, te vei vindeca de la a folosi abrevieri, tehnici si a privi femeia ca pe o tinta, vei iesi din capul tau, vei avea revelatii noi si paradigme diferite:

    ARTICOLE:
    Cameron Teone – The Freedom to Exist
    Seth Parker (Dreamweaver) – Confident Rapport
    Vin DiCarlo – The Transition To Natural Game

    CURS AUDIO:
    Ranko Magami (Shark) – „Attract and Date”

    CURS VIDEO:
    Zan Perrion – “The way of the natural”
    si – “The way of attraction – Presentations Series”

    CARTI:
    David Deida – „Calea Barbatului Superior”
    Eckhart Tolle – „Puterea Prezentului”

    SUCCES! (in a fi tu insuti)

    Răspunde
  5. monica acinom

    m-ai omorat, omule, cu „alta fata care face muia fara urme de dinti” :)))))))))
    E de plastilina, cumva? loverboiule
    Sweet jeeezas, esti real?
    Si daca da, in ce jungla ai crescut?
    Da-te jos din bananier, my friend!

    Răspunde
    1. Mihai Autor post

      Nu, tu ești în plus pe un site pentru bărbați. Așadar, dacă nu poți să emiți o părere asupra unui subiect propus (fie ea și neargumentată) încearcă să n-o mai faci deloc.

      Numai bine, domnișoară!

  6. Adrian

    Mihai, nu tin partea nimanui, dar Monica si-a spus parerea, si e chiar pertinenta. Argumentul e ca o femeie este vizibil deranjata de exprimarea ta, ceea ce pentru ea inseamna ca felul in care privesti tu femeile lasa de dorit, iar ce este cel mai grav, e legat de atitudiniea ta de viata, pentru ca asta citeste ea din cuvintele tale. Ce barometru mai bun poti cere in relata cu femeile decat reactia lor la cine esti tu. Pe ele vrei sa le seduci nu?
    Daca acelei fraze cu dintii.. si ce mai spune acolo, îi datorezi tu marea schimbare din viața mea, man iti spun, nu te afli pe drumul bun.
    Articolul ala l-ai scris in martie 2010, sper ca intre timp parerile tale s-au schimbat.
    Te salut.

    Răspunde
    1. Mihai Autor post

      Adrian, marea schimbare din viața mea m-a făcut să înțeleg că femeile sunt la fel de condiționate social ca și noi și că nu spun întotdeauna ce gândesc, iar când spun, imaginea lor de sine e deformată. Ca și a bărbaților, că nici eu nu țin partea nimănui.

      Femeile o să-ți spună întotdeauna că vor bărbați inteligenți, care să le respecte și alte asemenea lucruri. Nu e greșit, doar că e vag și incoerent.

      Tot femeile o să-ți spună că lor nu le place sexul, că ele nu fac oral și că ați putea la fel de bine să citiți cărți împreună, cu condiția să vă iubiți. Nici o femeie nu știe să explice cum trebuie să te comporți ca să ajungeți să vă iubiți. Despre asta e vorba aici și despre asta scriu.

      În rest, fiecare e liber să aleagă cum vrea să fie și să-și aleagă oamenii de care e înconjurat.

Postează un comentariu!

