Cadouri pentru femeie


A trecut Valerică deci putem să vorbim lejer despre chestia asta fără să fim suspectaţi de dorinţe perverse de a atrage vizitatori pe site oferindu-le informaţii nerelevante. Stăteam şi mă gândeam la ce cadouri ai putea să îi iei duduiei cu ocazii d-astea de genul 14 februarie. Menţionez că n-am gagică deci nu a trebuit să trec prin chinul cumpăratului, dar îmi închipui că trebuie să fie nasol să stai să cauţi şi să aleg ceva care să nu fie nici cocalaristic, nici naşpa, nici prea scump, nici, nici, nici…

Şi presupunând prin absurd că ai avea de unde să alegi şi că nu găseşti peste tot aceleaşi mizerii la preţuri diferite, în funcţie de zona în care te afli, ar fi câteva variante clasice.

Flori

Sunt printre cele mai mişto chestii pe care i le poţi da respectivei dudui, cu condiţia să faci cumva să fie pe lângă casă atunci când i le dai, nu de alta dar mi se pare absurd să se care cu florile după ea după aia, că doar n-o să le arunce de faţă cu tine. Plus că te cam rup la buzunar nişte flori care simbolizează ceva, după cum zicea Arhi de trandafiri

Ciucalată

Tembel! Ştiu că aşa e în filme dar… NU. Dacă vrea ciocolată poate să îşci cumpere şi singură fără să îţi bată după aia nici un apropo care să aibă legătură cu grosimea stratului de celule adipoase care o înconjoară. Chiar, oare de ce simt nevoia femeile să ne spună nouă că sunt grase? De ce nu îşi spun între ele? Sau poate vor să îşi demonstreze că sunt atât de minunate încât chiar dacă sunt mai voluminoase decât ar trebui, tu tot ţii la ele… nu ştiu

Chestii pufoase

Eu nu mă văd cumpărând aşa ceva. Cum ar fi să zic vânzătoarei „Daţi-mi şi mie vă rog frumos iepuraşul ăla roz şi pufos de sus, din colţ”. După care urmează mersul acasă cu animalul împăiat. Cum se uită lumea pe stradă la tine. Apoi presupunând că ai cumpărat aşa ceva, cel mai probabil eşti un pârlit care îşi scoate gagica în parc. Cum ar fi să vezi aceeaşi chestie din blană pe care i-ai cumpărat-o respectivei la un puşti de 3 ani jumate care a ieşit în parc cu bunica? Eu zic că penibil

Plus că în calitate de mascul, trebuie să fii chiar imbecil dacă îţi închipui că aşa ceva îi va aduce aminte de tine sau măcar o va bucura. Nu, chestia aia din pluş care mai şi chiţăie eventual va ajunge în 95% din cazuri într-o cutie din debara sau de pe balcon până la prima curăţenie

Chestii afrodisiace

Nu mă pricep, n-am încercat dar cică e la modă. Dacă mie mi-ar lua cineva ceva de genul ăsta m-aş simţi puţin jignit, adica… nu pot fără sau care e ideea? Plus că mi se pare că te faci de căcat dacă ii dai duduiei aşa ceva. Pe principiul „ştii, eu nu sunt în stare să te fac să te umezeşti, da’ ia de aici nişte biscuiţi magici şi poate ai noroc” doar mie mi se pare jenant?

Bijuterii

Nu ştiu dacă e sesizabilă dar între duduie şi nevastă e o diferenţă de nuanţă relativ considerabilă. De unde deducem că ar trebui să ne limităm la nişte chestii din argint. Dar nu e bine, pentru că lucruri din argint le iau duduilor cu care n-am absolut nici o treabă şi cărora trebuie să le cumpăr ceva. Scap repede, e ieftin şi destul de elegant. Dar duduiei pe care se presupune că trebuie să o fericeşti ce îi iei? Cu câţi bani? Neeah, prea scump!

Epilog (adresat fiinţelor gingaşe de sex feminin)

Ideea însemnării e să vadă şi eventualele vizitatoare de sex feminin prin ce trece un bărbat când e nevoit să cumpere ceva. Asta bineînţeles în cazul în care nu uită de respectiva ocazie, iar voi domnişoarelor aveţi grijă să nu le amintiţi decât după ce s-a închis orice magazin şi nu mai există nici o şansă de a o drege rapid.

Totuşi, stimate domnişoare nişte idei practice (nu de-alea de genul: „ceva care să vină din suflet” pentru că nu ne-am născut ieri) ar fi foarte utile.

14 gânduri despre „Cadouri pentru femeie

  1. Dojo

    Nu stii tu ce farmec are ciocolata aia .. si eu imi permit sa imi cumpar ciocolata si totusi el imi face „aprovizionarea” cu Mon Cherry, After Eight sau Merci (ca am gusturi rafinate). Si stiu ca, de fiecare data cand intru in camera pe masa ma asteapta o cutie cu „bunatati”. Sau cumparam impreuna si ne imbiem apoi unul pe altul.

    Cu florile nu sunt chiar „prietena”. Is genul de femei care considera ca trandafirii (florile preferate) in vaza sunt „muribunzi”. Apasari, clar, dar soarele stie asta si e totul in ordine.

    Eu personal i-am luat un ursulet de plus, la prima mea iesire in Germania. Intrasem in Austria si era „primul pas” in spatiul Schengen (sp.?) .. am luat un ursulet pe care scrie „lu lu” de la o benzinarie (OMV of course). Asta a fost cadoul meu pentru el si are ursuletul si acum. Era prima noastra intalnire dupa 3 luni de departare (era plecat la munca in Germania) si acum ne aminteste de acel an atat de greu departe unul de altul.

    Noi am sarbatorit Vday fara cadouri sau iesiri. Ne-am dedicat niste ore unul altuia, masaj cu ceva ulei din ala fain etc. A fost un weekend pe care l-am petrecut acasa in liniste. Si ne-am zis de inca vreo cateva zeci de ori cat de mult ne iubim. Nu e dracul atat de negru nici cu sarbatorile astea 🙂

    Răspunde
    1. Deblog

      Total de acord cu ideile tale, dar ai o varsta si te-ai prins ca sunt mai importante niste cuvinte decat valoarea materiala a unui cadou. Probabil ai fost educata si altfel.

      Dar imi zicea cineva ca a auzit doua dudui discutand in metrou pe principiul „cadoul meu a costat mai mult decat al tau”, iar mentalitatea (cel putin la mine in cartier) cam asta e

    2. Legolasg

      Stai sa vezi luni la noi la liceu ce o sa se certe duduile intre ele tot pe principiul „cadoul meu a costat mai mult decat al tau „

  2. Random person (Gratzy)

    Frate, ce pusca cuiva, bijuterii?

    Cand am zis o bratara, cercei chestii in gen, ma refeream facute de mana!

    Stii, bratarile alea facute de fetele din liceul meu de exemplu din mai multe atze si care’s relativ ieftine. Sau cercei din lut si pictati dupa lacuiti cam 15 lei. [am vazut unii cu Lucky, daca as fuma i-as cumpara]

    Ceva in genul care il poate purta cu placere.

    Dar conteaza de fata ca daca e pro bijuterii gen aur/argint, condoleante.

    Mai bine nimic taica, spune’i ceva care sa ii „smulga” un zambet.
    Saaau baga’te in extreme: un amic i-a facut iubitei lui niste prajituri in forma de inimioara cu finetti si tipa a adorat gestul.


    Personal as prefera un sarut si o imbratisare. :”> hehe.

    P.S: Urat ursunache ai bagat la postare, iti puteai chinui si tu dej’tele pentru o poza mai draguta. :))

    Răspunde
  3. flavia

    La afacerea cu maimutoii nu te contrazic. Nu e penibil numai sa-i oferi, ci si sa-i primesti. Bine, poate simtul meu practic ma face sa consider chestiile alea niste hidosenii inutile. La partea cu florile, totusi, nu ai dreptatate. Adica, vorba lu’ Creanga, nu stiu altii cum sunt, ma rog, altele, dar eu nu ma omor dupa trandafiri, crini dintr-aia cu corola de juma’ de metru sau flori de-astea mirobolante. Rahat, toata lumea da trandafiri, mai original nu poate sa fie si el? Sincer, m-as multumi si cu un ghiveci de limba-soacrei, decat sa-l vad protapit in fata usii cu trandafirul.
    Daca ii dai afrodisiace, ti-ai taiat creanga de sub picioare. Ori intelege: aoleu, sunt frigida, ori, aoleu, are impresia ca e varza in pat, vai de capul lui.
    Mai bine o intrebi pur si simplu ce vrea si ai terminat cu toata tarasenia. Simplu.

    Răspunde
  4. Bloody Mary

    Poate sunt eu femeia-barbat, dar pe mine, personal, ma dezgusta nu atat sarbatoarea de 14 februarie, cat OBLIGATIA de a cumpara ceva. Daca vrei sa-i iei ceva, ii iei… o felicitare. Mi se pare ca e ceva care spune „Te iubesc suficient cat sa-mi storc creierii ce fel de felicitare s-o iau, suficient cat sa scriu frumos, si suficient cat sa nu-ti cumpar o jucarie oribila de plus”. Parerea mea de femeie-barbat-non-romantica. [Nu, nu sunt ruda cu Nikita.]

    Răspunde

Postează un comentariu!

