Însemnare de umplutură


Azi e cretinătatea aia de zi cu inimioare roşii, plină de clişee de genul „te iubesc” şi alte lăbăreli de genu ăsta. Pe lângă faptul că mă simt discriminat pentru că nu am gagică şi mi-aş dori să pot să ies prin oraş fără să văd nişte cimpalaci cu mizeriile alea roz în mână ducându-se spre gagică/nevastă etc. Adică, hai să fim serioşi, masculii chiar au impresia că pe dudui le impresionează o chestie din pluş care mai şi chiţăie uneori? Eu zic că o să ajungă într-o cutie din debara.

Trecând peste asta, aş vrea să prezint ultima şi probabil singura mea realizare pe parcursul vieţii. Aici

Altceva, devin jucător activ de triburi şi mă simt foarte bine când farmez un sat (da, am invatat si termenii) şi stau noaptea să dau atacuri ca să obţin resurse şi să îmi consolidez armata. E grav şi cred că e primul pas către WOW. Trecem peste

Aş scrie şi n-am ce. Nici o idee, nici un subiect interesant despre care aş putea să zic ceva pe blog, motiv pentru care se anunţă multă pauză. Cred!

7 gânduri despre „Însemnare de umplutură

    1. zafox

      depinde de fiecare. cunosc persane care se multumesc cu o ora – doua pe zi, si cunosc persoane care dorm o ora – doua pe zi, apoi se joaca.

  1. Marius

    Eu jucam in disperare khanwars timp de o saptamana, apoi am vazut ca nu pot contrui simultan mai mult de o cladire(puteam,dar trebuia sa fiu VIP), asa ca l-am dat naibii.
    Am incercat, m-am chinuit, sa joc wow 2h si nu am reusit. L-am jucat pe un server privat, si nu m-a atras deloc.Lume prea mare,nici un tutorial pentru inceput.:-s

    Răspunde

Postează un comentariu!

