Iar mă apucă spumele


Cum am tot stat să bibilesc teme pentru blog (apropo, sănătate lui Buddha pentru minunăţia asta) am lăsat televizorul deschis pe nu ştiu ce post de ştiri. Am făcut spume instant când am auzit vorbindu-se despre vizita lui Băsescu prin Ungaria şi din nou despre mizeria aia susţinută de pulifricii din UDMR sau Consiliul Secuiesc (ăştia sunt şi mai extremişti) cu independenţa ţinutului secuiesc

Chestia asta cu ura faţă de bozgori mi se trage probabil de când am umblat prin secuime şi am fost tratat de 5 ori mai rău decât în Ungaria. E aiurea să fii salutat în propria ţară în ungureşte sau să stai într-un restaurant 30 de minute ca să îţi aducă o ciorbă. Plus că am simţit nevoia să îi rup capul imbecilului din Sfântu Gheorghe care se făcea că nu ştie ce înseamnă hotel.

Mi-ar plăcea să fiu preşedintele României monarhul absolut al României şi să îi chem pe reprezentanţii ăstora care cer autonomia la discuţii. Întâi i-aş întreba dacă au idee cum de sun două judeţe exact în centrul ţării care au populaţie majoritar maghiară. Un fenomen total natural, nu? Noi românii suntem în plus pentru că vă înconjurăm. După care i-aş întreba de copii, neveste şi alte chestii de genul ăsta şi despre cum le-ar plăcea să mănânce scoarţă de copac.

Exact, am mai zis-o, dar simt nevoia să o repet. Vreţi autonomie, v-o dăm! Dar punem şi graniţe, insituim şi vize şi taxe uriaşe pentru transportul bunurilor. Să trăiţi din agricultura şi din industria celor două judeţe. Noi rămânem fără apa minerală Perla Harghitei şi fără minunata staţiune sovata, iar voi fără mâncare, benzină, curent, chestii d-astea. Oare cum ar fi? Cât credeţi că ar dura până s-ar ruga de noi să renunţăm la decizia de a le acorda autonomia.

Partea proastă în soluţia asta e că sunt şi oameni simpli, de la ţară care sunt cu adevărat oameni, cu care te poţi înţelege şi pe care nu îi încălzeşte cu nimic autonomia teritorială şi care nu merită să sufere din cauza unor imbecili ca cei care îi reprezintă

Pentru că nu mi se pare normal ca în ţara în care trăiesc şi din care îşi iau salarii să aibă pretenţii de independenţă

foto: vidu.ro

<a href =”http://answers.polldaddy.com/poll/1340400/” >Sustii autonomia teritoriala a Tinutului Secuiesc?</a> <br/> <span style=”font-size:9px;” mce_style=”font-size:9px;”> (<a href =”http://www.polldaddy.com”> surveys</a>)</span>

3 gânduri despre „Iar mă apucă spumele

Postează un comentariu!

