Gânduri pentru blog


Îmi place de mor tema asta nouă. Nu ştiu de ce dar îmi dă un chef de scris. Şi nu ar fi o problemă dacă aş avea ce să scriu, dar ajung să scriu la 12 noaptea chestii fără sens pe blog.

Băi deci e grav. S-a nasolit lucy strike-ul. Erau singurele ţigări acceptabile din categoria ieftinache-uri . Eu acum ce ar trebui să fumez ca să rămân şi cu bani de cico, L&M, Winchester, Plugar, Doina, Carpaţi. Muie bă Boc! Muie la ministeru de finanţe (aia se ocupă cu taxe şi accize, nu?) şi muie jegoşilor de la British American Tabaco.  Şi aşa suntem exagerat de mulţi pe planeta asta. De ce nu sunt lăsat să mă sinucid mai ieftin? (ar trebui să dezbat la un moment dat teoria conspiraţiei vis-a-vis de ţigări şi de producătorii lor)

Încă o dată îmi place de mor tema asta pentru că are implementată funcţia aia de reply to comments. Adică pot să răspund la ele individual şi mult mai uşor. E de văzut

Îmi stă creasta de cocalar. Pe 1 Decembrie m-am tuns 0. 2 luni m-am chinuit să îmi stea păru într-un fel. Azi am reuşit. Am creastă! Iei frate…

Dracu ştie ce mai vreau să scriu… aţi prins ideea. Simt nevoia să bat câmpii

10 gânduri despre „Gânduri pentru blog

  1. Carabas

    Cat draq s’au facut Lucky Strike?Si apropo,stii ca acum vreo 2 zile iti ziceam de alea cu vanilie…s’au facut 100 mii…Oricum,muie lor …ai draq…le scumpesc pe toate

    Răspunde
  2. Random person (Gratzy)

    Azi mama mi-a zis ca ar da si 10 lei pe tigari. „Macar cu atata sa mai raman.”
    Haha. Fumeaza Kent 8.

    Vezi partea buna a lucrurilor, macar iti sta creasta :->. :))

    „Dracu ştie ce mai vreau să scriu… aţi prins ideea. Simt nevoia să bat câmpii”

    Bun venit in lumea mea! 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

