Muzică de futut


Veni la un moment dat vorba de muzică de futut. Pe principiul „pe ce muzică îţi place să te fuţi?” Eu la chestia asta ce ar trebui să răspund? Nu, acum serios.. de când e muzica un standard al futaiului?

E drept că n-am mai prestat de o perioadă îngrijorătoare, dar nu mi s-a întâmplat niciodată să mă gândesc la chestia asta. E drept că de câteva ori a fost şi pe muzică, dar asta numai fiindcă nu s-a deranjat nimeni să închidă playerul.

Aşadar, ce condiţii ar trebui să îndeplinească o melodie ca să fie bună de futut? Şi dacă e să o luăm aşa, bănuiesc că se referă la ritm, ca să ai o viteză stabilită cu care execuţi, eventual să te şi sincronizezi cu partenera/ul. Şi atunci care ar fi muzica de futut?

Minimale ? În principiu ar fi mişto. Ritmul e destul de nergulat, nu te plictiseşti făcând acelaşi lucru da parcă totuşi e prea rapid. Termini tu iar melodia încă merge (ubţ, ubţ, ubţ) cine dracu se mai dă jos din pat să o oprească?

Muzică lentă Şi mă refer aici la melodii de pe vremea părinţilor mei, gen Eric Clapton. Fără supărare dar moare şi obiectul şi moare şi duduia de plictiseală dacă e să ghidezi frecvenţa penetrării după ritmul respectiv… plus că e posibil să parcurgi toată discografia lui Eric Clapton şi să fii tot acolo, prestând lent

Manele Nu ştiu despre alţii dar eu aş încerca. Cum ar fi să îl auzi pe Guţă, pe Salam sau pe Sorin Copilu’ de Aur cum aruncă cu bani şi cum distruge duşmanii. Motivant cred, te face să te simţi bărbat, viril şi puternic.

Rock Nu ştiu, nu ascult nu mă dau în vânt, dar dacă e vorba de ceva violent, există riscul să rămâi cu ea pe acolo… neindicat, deşi mi s-ar părea amuzan. Cel puţin ei i-ar plăcea

Top 3 melodii de futai

  1. Inner Circle – Sweat A la la la la long… Girl I want to make you sweat… ceva mai libidions nu cred că am auzit, n-are rost să mai vorbească murdar. Dacă vrei ceva murdar te gândeşti la transpiraţia ei…
  2. Maneaua aia cu pe la spate-pe la spate Intervine elementul surpriză. Dacă la un moment dat o scoţi şi stai puţin să te gândeşti. Îţi dai seama ce îi trece prin cap duduiei în momentul ăla? „Dacă idiotu’ ăsta mi-o bagă de nu mă mai cac două săptămâni” Foarte mişto pentru prietenă. Aşa o să fie fericită de fiecare dată. Ce dacă n-a avut orgasm, măcar a scăpat şi de data asta
  3. Guns’N’Roses – Welcome to the Jungle O metodă foarte subtilă de a îţi anunţa partenera că „ştii.. am uitat să mă rad de data asta”

Are cineva alte sugestii?

15 gânduri despre „Muzică de futut

  1. Random person

    Hahahahahaha!
    Cand m-ai intrebat am ramas proasta. (mai rau decat sunt)
    Prima reactie a fost „frate, imi pare rau, dar stii..nu am facut-o, deci pe niciuna.” Si vorba ta, de ce sa fac asta pe muzica?
    Dupa m-am amuzat si m-am gandit la asta. Ca tine, am ajuns la concluzia sa fie cat de cat ritmica ca mori de plictiseala, aici vorbind de futai nu romantism si alea alea.
    Dupa daca tot am zis ritmica, rock-ul are un oarecare ritm, mai ales daca am vorbi de Metalllica si ar fi amuzant. Pe sistemul „drugs, sex and rock’n’roll”.
    A venit partea mai grea, cand a trebuit sa aleg titlu’ de melodie si mi-a venit pe moment cea de la Guns. Are un ritm taaare, e foarte happy si Axl are momente cand scoate niste sunete foarte ciudaaate. =)))) Iar tu te-ai gandit la semnificatiile pe care le poate avea titlul. :))
    Amuzant post :)).

    Răspunde
    1. Krieger

      Tu ma dezamagesti. Prietenii stiu dc ;))
      si btw: orice futai e bine venit, si dak nu`ti place femeia, pui steagu pe fatza si dai pt patrie

    2. Deblog

      Rectific… femei de care merita sa iti pese cand le futi. Ca sunt eu sau esti tu prost si iti pasa e altceva, da ea sigur nu merita

  2. Anonimu'

    Muzică de futut … nush … incearca Play and Win – Slow Motion :))

    Offtopic: Nu-mi place noul aspect al blogului, era mai bun fostul 😛

    Răspunde
  3. Anca

    Aaaaaaaa… tu te-ai fute in timp ce-ti susura in urechi Apocalyptica?
    Just asking.

    Normal ca poti sa asculti muzica asta si cu alte ocazii. Doar ca a fost facuta special pentru futaiuri, atata tot.

    Răspunde
    1. Deblog

      Eu intreb de ce exista muzica de futut, de ce tre sa te futi pe muzica, de cand muzica e un standard pt futai?

      Adica la fel cum pot sa mananc fara muzica, cred ca as putea si sa fut… de ce conteaza asa mult?

    2. Anca

      Sunt unii care se fut pe muzica si altii care nu se fut pe muzica. Pentru aia care se fut pe muzica e normal sa conteze pe ce fel de muzica se fut. Si tot pentru oamenii astia au fost facute si compilatiile. Ca sunt mai multe. Si e o intreaga nebunie cu treaba asta.

      Nu, muzica nu e un standard pentru futai.

Postează un comentariu!

